Avatar billede netmania Nybegynder
24. maj 2005 - 14:02 Der er 9 kommentarer

Nyt iværksætter netværks-site - kan det bruges?

Hej!

Jeg er netop blevet færdig med dette site:
http://teaming.dk
Er det brugbart?
Er det til at finde rundt på?
Andre kommentarer?
Avatar billede shb Nybegynder
24. maj 2005 - 14:07 #1
efter min mening er siden for tung i venstre side, sammenlignet med højre. en centrering eller noget shit i højre vil efter min mening gøre den lidt najsere at se på :)
Avatar billede diggerx Nybegynder
24. maj 2005 - 15:27 #2
Jeg kan simpelthen ikke li dit logo!!

Det er svært at se hvad ideen egentlig er. Der er jo ikke andet end et forum. Mener du det er nok for iværksættere?? Det er jo forum så mange steder...

Når man så oven i købet skal oprettes som bruger for overhovedet at om der er noget som helst i dit forum som kunne have interesse, så tror jeg altså ikke der er mange iværksættere der vil gøre brug af det...
Avatar billede netmania Nybegynder
24. maj 2005 - 16:32 #3
shb > Tak for dine kommentarer!
Jeg havde i tankerne, om jeg skulle smide nogle bokse ovre i højre side, evt. med nyheder, om der er nye beskeder til én etc.

diggerx > Hmmm... O.k... du kan ikke lide logoet, det er så det jeg kan bruge af din kommentar!
du har tydeligvis ikke brugt mere end et par sekunder på sitet, siden du tror man ikke kan se forum'et uden at være logget ind!
Man kan læse alt i firum'et blot ikke besvare - tænk! lige som eksperten!!!!
Desuden er sitet som skrevet bygget ud fra et behov beskrevet af iværksættere, som du også kan læse - dertil har jeg tilføjet en masse ekstra ting - disse kan ikke bruges uden at være logget ind - det er lidt åndsvagt at gemme sine bookmarks og kontakter på et site, der ikke kan genkende én og vise de rigtige bookmarks og kontakter igen... right?
Så... Lad venligst være med at komme med kommentarer, hvis du alligevel ikke gider at bruge tiden på at komme med relevant kritik!
Avatar billede sdf Nybegynder
24. maj 2005 - 17:08 #4
Hej Netmania
God idé, som jeg er sikker på der er et behov for.
En god idé kunne være, hvis man kunne se de virksomheder der allerede var medlem og dermed se om der var noget interessant, inden man oprettede sig.
Avatar billede netmania Nybegynder
24. maj 2005 - 17:21 #5
sdf > Tak for kommentaren!
det kunne godt være, jeg skulle lave sådan en liste - jeg har bare ikke tænkt over det, for hvis du går ind og søger uden at skrive noget i feltet får du alle sammen :o)
Avatar billede diggerx Nybegynder
24. maj 2005 - 17:34 #6
Jamen jeg kan kun sige at jeg brugte tid på siden og hver gang jeg trykkede på det forum blev jeg omdirigeret til en login side.

Jeg har stadigvæk svært ved at se ideen.

Hvorfor vil man lægge sine links ind på din hjemmside, når de uden videre kan tilføjes i foretrukne på en hver browser? Du skriver du har fået en mail, hvor der er én der ikke kunne finde lægge links til samarbejspartnere på sin hjemmeside og skulle så være ideen at de så kunne hente linksne fra din side. Du må undskylde, men jeg tror altså ikke du har fat de centrale problemstillinger i det at være iværkssætter. Du kunne have løst problemet ved at sende ham HTML-koden til at lægge links ind med.

Hvorfor vil man lægge sine kontakter ind på din hjemmeside, når de ligger fint og lige ved hånden i ms outlook? Det fremgår ikke af dine beskrivelser.

Jeg beklager, men jeg kan ikke se ideen. Det kan godt være du synes det er irrelevant at ideen i dit projekt ikke står lysende og at det er svært se hvad man skal bruge det til.

Nå, men nu vil jeg overlade scenen til nogen andre...
Avatar billede japping Nybegynder
25. maj 2005 - 10:36 #7
Jeg syntes det er en god idé, men kan ikke helt gennemskue hvordan du forestiller dig siden anvendt. Jeg er selv momsregistreret og har brug for at netværke, men har endnu ikke fundet en side der er skruet rigtigt sammen.

Jeg går ikke så meget op i design, så det vil jeg ikke kommentere. Jeg vil dog sige at sidens navn bør være lettere at læse.

Jeg har følgende spørgsmål:
1) Hvordan skal en bruger kunne søge efter netop den kontakt han/hun søger ?
2) Er/bliver der en emneinddeling ?

Og et råd: Fortsæt det gode arbejde, du er på rette vej :-)
Avatar billede netmania Nybegynder
25. maj 2005 - 11:06 #8
Hej japping!

Tak for din kommentar, den er taget til efterretning! :o)

Svar:
1) Jeg havde egentlig den tanke, at det vill komme naturligt ud fra diskussioner i forummet.
    Ment på den måde, at en opretter et forum - nogle svarer - kontakten er skabt.
2) I forbindelse med din kommentar, kan jeg godt se, at dette kunne være en oplagt idé! :o)

Tak for rådet! :o)
Det er godt at høre, der er flere (dog tilsyneladende ikke herinde) der mener, at det er en god idé! :o)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
26. maj 2005 - 11:05 #9
Jeg kan virkelig ikke li fonten.