Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. maj 2005 - 22:36 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Damen skal ikke dø, synes jeg ikke.

En Iransk kvinde og hendes har konverteret til Kristendommen her i danmark, og skal snart kastes tilbage til Iran, hvor der venter hårde straffe og muligvis døden!

(de blir forfulgt af en Iransk gruppe, når de kommer derned)
OM EN UGE VIL DE SIDDE I FLYET TIL IRAN, SÅ SKYND JER ALLE JER DER IKKE HAR GJORT DET!
Hjælp!

http://www.petitiononline.com/Sameneh/petition.html

Jeg vil være glad hvis i vil underskrive, men det der nok betyder mest af alt er at du vil forwarde denne mail/tråd til så mange andre som du kender, da protesten ikke bliver til noget hvis den ikke vidersendes.

Uden videresendelse så dør protesten, så derfor, underskriv og vidersend til så mange du kender, gerne din skole, arbejdsplads og private venner og bekendte.
Hvis du er med i nogle forums på internet vil det også være fedt hvis du poster protesten der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2005 - 22:39 #1
Typisk den danske stat - de tænker sig ikke om ind i mellem.
Jeg underskriver og sender videre!!!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
23. maj 2005 - 23:37 #2
Nej man kan virkelig undre sig over hvad den regering foretager sig.

Men religion har nu også altid været roden til al ondt!

mvh
Mads
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. maj 2005 - 01:49 #3
signed og sendt videre.. men det lyder lidt vildt at de skulle have udset sig hende pga dette. En af mine venner er iraner og hans mor er gift med en dansker og de lever fuldstændigt dansk. De var i iran hele familien  sidste sommer og det indtryk jeg fik af iran efter at høre om det var slet ikke hvad man oplever i medierne...
Avatar billede spif2001 Nybegynder
24. maj 2005 - 07:53 #4
Signeret og sendt. Hvad fanden bilder Danmark sig ind? Jeg kan snart ikke vente til der bliver mangel på arbejdskraft i Danmark, så folk kan få øjnene op for, at vi reelt har brug for personer der har LYST til at bo her.
Grrrrrr.....
Avatar billede yxos Nybegynder
24. maj 2005 - 07:56 #5
Med al respekt, så synes jeg altså ikke at den slags hører hjemme på eksperten.dk !

Det er og bliver en slags kædebrev !
Avatar billede spif2001 Nybegynder
24. maj 2005 - 08:02 #6
Kædebrev eller ej - så længe det er i en god sags tjeneste...
Avatar billede edvardj Novice
24. maj 2005 - 08:29 #7
det viser jo bare et eller andet sted hvad for en stenaldertid de lever i dernede i de der bananstater lol. nå men any who cares
iøvrigt mener jeg heller ikke at dette høre hjemme på denne side det er bare min mening
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. maj 2005 - 10:10 #8
der er mange ting der ikke hører hjemme på eksperten.. det ender som regel i fri debat.
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. maj 2005 - 10:13 #9
Avatar billede kalp Novice
24. maj 2005 - 10:41 #10
simonvalter >> LOL:o) Den var god;)

hehe... sorry.. kunne ikke lige lade være med, at kommentere det.

By the way.. underskrevet!

og nu det er til en god sags tjeneste.. så behøver jeg ingen point;))
Avatar billede lokespas Nybegynder
24. maj 2005 - 10:45 #11
Måske skulle i sætte jer ned tænke over hvorfor det hedder "fri debat"
Avatar billede edvardj Novice
24. maj 2005 - 12:39 #12
go pointe der lokespas
Avatar billede henrikgn Nybegynder
24. maj 2005 - 12:43 #13
Nogen der har spekuleret på, hvorfor hun skal hjemsendes??? I brevet står blot:

"Udlændingestyrelsen fastholder imidlertid, at Samenehs tilknytning til Iran er større end til Danmark, hvortil hun flyttede i 2003."

Regler er regler - ved godt det er en barsk konklusion - men hvis der skal gøres undtagelser alle vegne er vi snart oversvømmet af asylansøgere. En lov eksisterer vel fordi den skal overholdes!
Avatar billede henrikgn Nybegynder
24. maj 2005 - 12:46 #14
Vil dog lige slå fast, at jeg 100% støtter at Sameneh IKKE sendes hjem til den visse død. - og har underskrevet.
Avatar billede yxos Nybegynder
24. maj 2005 - 12:46 #15
lokespas -> Ja, vi hellere sætte os ned og tænke rigtig grundigt over det. Det vil naturligvis tage os længere tid at komme frem til et rigtigt resultat end det vil for dig, med dit alvidende intellekt.

Som simonvalter siger: "Der er mange ting som ikke hører hjemme på eksperten"
Nogen af dem ender i Fri Debat. Andre bliver slettet, fordi de rent faktisk ikke HØRER hjemme på eksperten.dk !
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
24. maj 2005 - 13:48 #16
Tak til alle jer der har stemt, til dig som snakkede om din ven som var iraner, jeg har ikke lige tid nu men kan forklare det for dig bagefter (er selv iraner).
Du kan evt. add mig på msn ? michelmoore112002@yahoo.dk
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. maj 2005 - 15:00 #17
henrikgn >> det kan da godt være at kun har mere tilknytning til iran hvilket er naturligt når hun er iraner og har levet der det meste af  sit liv.. men det er ikke et argument hvis hendes liv er i fare ved at være der.
Så vidt jeg ved så sender man ikke nogen tilbage hvis det vil bringe deres liv i fare... her er der efter min mening begrundelse for at tro at der er noget om det... udlændingestyrelse har før begået fejl.

yxos >> nu kender jeg kun til at spørgsmål der bryder ekspertens regler som bliver lukket.. så længe der er en katagori som hedder fri debat så mener jeg ikke der er noget galt i spm som dette... når du iøvrigt uden problemer kan deltage i debat om flue der dræber og hvordan man ligger et klinkegulv så burde der vel heller ikke være noget galt med dette?

xxmichelxx >> nope jeg bruger ikke msn
Avatar billede lokespas Nybegynder
24. maj 2005 - 15:25 #18
yxos >> Tak for dit kompliment, jeg vil nu flyve videre på min lyserødesky med mit alvidende intellekt. ha´ en forsat god dag
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
24. maj 2005 - 18:25 #19
Ok.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
24. maj 2005 - 18:26 #20
Ok, men jeg srkiver igen senere ;)