Avatar billede denka Nybegynder
23. maj 2005 - 19:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hej,jeg har fået et 19" fladskærm .

hej,jeg har fået et 19" fladskærm .med opløsning 1280x1024,min gamle skærm var 800x600,hvis jeg går op til den høje opløsning bliver billedet og skriften så småt at det ikke er til at se, skal jeg have fuld må jeg ned i den gamle opløsning altså 800x600,mit spørgsmål er, kan det ikke lade sig gøre at få fuld skærm med den høje opløsning,er der nogen der har svar på det,hilsen Denka.
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2005 - 19:34 #1
Du har vel installeret en driver til grafikkortet?

Prøv med en anden hz evt
Avatar billede jvnega Nybegynder
23. maj 2005 - 19:36 #2
Det er ikke muligt, skærmen er lavet til at køre 1280x1024, og ikke så meget andet, det kommer til at se "ikke så pænt ud", hvis man kører andet, det er ulempen ved en fladskærm.

Du kan dog højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber, og derefter udseende, der kan du lave teksten og ikonerne større.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. maj 2005 - 20:04 #3
LCD skal køre med den angivne opløsning for det bedste resultat, det er nærmest forkert at benytte andre..
Avatar billede denka Nybegynder
23. maj 2005 - 20:07 #4
hej tak for svarene,så må jeg jo blive på min gamle opløsning selvom kvaliteten er knap så god,da jeg helst vil have fuld skærm .hilsen Denka.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2005 - 22:47 #5
denka> du skal bede om svar og ikke svare selv...
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 09:40 #6
svar
Avatar billede denka Nybegynder
24. maj 2005 - 14:02 #7
hej huset,jeg har kørt de driver ind som fulgte med fladskærmen,så jeg må nok finde mig i lille opløsning stor skærm el.stor opløsning lille skærm,hilsen denka
Avatar billede jvnega Nybegynder
24. maj 2005 - 16:28 #8
Og jeg skulle ikke have nogen point?
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 17:57 #9
Vil du have min halvdel?