Avatar billede jelleoelle Nybegynder
23. maj 2005 - 17:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

LG L1950H-SN eller Samsung SyncMaster 913N

Jeg vil have en fladskærm. Det skal være en 19 tommer. Jeg er ikke hardcore gamer men spiller da lidt 3dspil.

Jeg har i øjeblikket disse to i tankerne. Jeg ville sådan set helst vælge den fra Samsung, men den har ikke DVI. Jeg er ikke helt sikker på hvor meget forskel det gør.

LG: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=135506
Samsung: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=124615

Nogen der kender noget til den LG skærm. Den er ret ny på edbpriser, så den har ingen bedømmelser der.

Hvad skal jeg vælge? Eventuelt noget helt tredje?
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2005 - 17:43 #1
Jeg har den først linket, og er meget meget tilfreds!

Performer perfekt både i spil og andre applikationer
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
23. maj 2005 - 17:54 #2
Bare for at være helt fuldstændig sikker, så er det den fra LG du har ikke? :)
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
23. maj 2005 - 17:54 #3
Det er i øvrigt vigtigt at den er rar at kigge på. Altså skarp tekst og sådan, så man ikke bliver træt i hovedet af at kigge på den.
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2005 - 17:57 #4
Jo har samme LG som du linker til, og du må IKKE komme længere op end de 12ms i opdatering
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2005 - 17:58 #5
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
23. maj 2005 - 20:01 #6
Der er nu desværre ingen reviews der. Linket er til at skrive et nyt review selv. ;)
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2005 - 20:28 #7
Nåå ok_fandt bare linket.

Du vil blive tilfreds med skærmen tro mig
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
24. maj 2005 - 20:05 #8
Jeg tror jeg prøver LG skærmen. Pakker den forsigtigt ud så jeg kan returnere den hvis der skulle være problemer.
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 20:08 #9
Så luk her igen
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
24. maj 2005 - 21:49 #11
Lige inden jeg lukker, kan du fortælle mig om der følger et dvi kabel med skærmen?
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 21:50 #12
Gør der ikke
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
24. maj 2005 - 21:54 #13
øv
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
02. juni 2005 - 18:22 #14
Er du sikker på at du overhovedet har den skærm og ikke bare giver svar som om du har den, for at få point?

Nu har jeg fået den. Der fulgte DVI kabel med!!!

Jeg er dog indtil videre meget utilfreds med skærmen.

Det kan godt være at den har 160 graders synsvinkel, men flytter man hovedet bare en lille smule til siden, så bliver billeder gult at se på.

Desuden er der totalt ghosting når bare ting bevæger sig den mindste smule!

Den ryger godt nok tilbage hvor den kom fra!
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
02. juni 2005 - 22:09 #15
Pludselig tavs eller hvad?