Avatar billede thomas86 Nybegynder
22. maj 2005 - 00:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gem Wulffmorgenthaler fra dr.dk

Hej...

Jeg ønsker at finde et program, der kan hjlpe mig med at gemme Wulffmorgenthaler serien fra dr.dk...

Serien streames kun, men jeg vil gerne have serien på computeren...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. maj 2005 - 01:11 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2005 - 12:13 #2
Har lige kigget det der wolfmorgen et eller andet...
Hvad ind i h...... er det? Er det sjovt eller dybt tragisk?

nå pyt...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2005 - 19:39 #3
de har deres egen (total for sjov) side.-->> http://www.wulffmorgenthaler.com/

Hvis man må streame det, som jeg ikke ved ..??.. kan man prøve med stream-down.
Avatar billede gano707 Nybegynder
23. maj 2005 - 14:51 #4
Umiddelbart må det nok ikke downloades, men som regel kan dette progran hjælpe dig: http://stream-down.cocsoft.com/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. maj 2005 - 15:56 #5
det er nævnt..O)
Avatar billede thomas86 Nybegynder
24. maj 2005 - 14:41 #6
jeg vil ligge kigge på prog'et...
Princippet er jo at det er lagt frit tilgængeligt på nettet, så man kan se det, reviewe det, bla bla bla...

pointen er at det er gratis at se, jeg vil bare gerne kunne gense disse på Pc'eren...
I tilfælde af at de laver bruger betaling er jeg iform af lov, påkrævet at slette det jeg har på min computer... Jeg kan bare godt lide at gense programmerne, da de er hyle morsomme (min smag), men ikke vil bruge computer/internet resourcer på at hente dem hver gang...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. maj 2005 - 15:50 #7
check deres egen side, der kan man købe..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:47 #8
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)
Avatar billede thomas86 Nybegynder
18. januar 2006 - 20:47 #9
streamdown har jeg afvist... Programmet virkede og downlaode, men med den tid det var om det, skulle jeg downloade i 2 timer, for en film på 2 min...

Jeg er ved at prøve programmet fra majsmarken, men jeg skal have noget hjælp til at finde en måde at få linket til videon man streamer i Win Media player...

Undskyld jeg ikke har svaret, har helt glem at afslutte en del af mine spørgsmål, er jeg ved  nu...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2006 - 20:53 #10
weird.. for steam down, bruger samme hastighed, som din internet forbindelser er..?
Avatar billede thomas86 Nybegynder
19. juni 2006 - 11:35 #11
Fik ikke nogen af dem til at virke...