Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 21:57 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

driver usb

hej
vi mangler en usb driver til et hanseatic vc 800  video 8
video movie camera  :( nogen som ved hvad for en driver vi kan bruge. xp har den ikke, så nogen forslag.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 22:04 #1
Usb driver ligger i XP, så hvis du ikke allerede har opdateret til XP SP2, så gør det.
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 22:15 #2
har da opdateret til sp2 men den vil ikke bruge de driver  finder ikke nogen selv, når den søger
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 22:22 #3
Hvad så når du går ind i enhedshåndtering, hvad siger den der om USB.

Hvis du højreklikker og vælger egenskaber og driver og driverdetaljer, der vil du kunne se filversionen på de enkelte filer, der indgår i USB, og hvis du har XP SP2, så skulle der stå noget der ligner  xpsp_sp2_rtm
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 22:36 #4
yes gør der også  5.1.2600.2180 {xpsp_sp2_rtm040803-2158}
den finder den men ikke nogen driver som passer står i systemmet som Andre enheder og et gult ? og Studio USB Capture har ledt på Google men kan ikke finde nogen som bare kommer tæt på :(
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 22:40 #5
Du er sikker på, at det er den rigtige type USB port du har fat i ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 22:41 #6
Det kan være, at du har koblet til den forkerte type
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 23:01 #7
du mener forskellen mellem usb og usb 2.0 prøver lige efter melodi grandprix
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 23:04 #8
ok
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 23:43 #9
har haft den i alle usb udgange samme resultat den finder ikke nogen driver som passer :( har fjernet den først fra systemmet før hver nyt forsøg
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 23:49 #10
Du har tændt for kameraet når du kobler til, ellers vil den ikke registrere det ? ?
Avatar billede savle Nybegynder
21. maj 2005 - 23:58 #11
ja :( også det er prøvet, nu tager han det med hjem igen og sætter den til at optage det over på dvd via. hans dvd optager der hjemme, alså vi opgiver :) selvom jeg ikke er meget for det :) lol
smid et svar, syntes du skal have de 60 point for dit forsøg på at hjælpe.
vi takker :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 23:59 #12
Nej, så syntes jeg, at du skal tage dem tilbage.
Avatar billede savle Nybegynder
22. maj 2005 - 00:06 #13
hmm. skal vi så ikke dele :) så vi alle glade.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2005 - 00:12 #14
Så pyt da.

Takker mange gange.  ;-)
Avatar billede savle Nybegynder
22. maj 2005 - 00:27 #15
:) det os der takker