Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. maj 2005 - 11:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af skjold

jeg vil hører om der findes en ekspert som kan lave et skjold med langelands giraffen i, skjoldet skal minde om dem der findes i forsvaret, men skal indeholde langelandsfestivallens gule farve samt den tegnet giraf og teksten "Alle er glade" i toppen eller i et banner forneden - jeg er stor langelandsfestivalfan og sybtes at det kunbne være sojvt at få lavet et sådan skjold, derfor
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 13:35 #1
Hvad siger du til det her:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10744

(giraffen er med stor sikkerhed beskyttet varemærke, så du skal tænke dig om hvad du bruger det til)
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. maj 2005 - 14:35 #2
ideen er god nok, men da det er meningen at skjoldet skal bruges år efter år så vil jeg være ked af at giraffen har nissehue på, da det jo kun er emnet for i år - dusuden mangler teksten - ellers er det rigtigt flot - og  du har ret så jeg skal nok tænke mig om ;o))
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. maj 2005 - 15:29 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 16:06 #4
Jeg kan sgutte finde andre billeder af den giraf - har du nogen?
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 16:18 #5
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. maj 2005 - 22:20 #6
Weblex den holder, kunne jeg få dig til at sende filen til mig, så er der lutter smil herfra
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. maj 2005 - 22:21 #7
bill20 tak for forsøget, men det var nu ikke lige det jeg havde tænkt mig, men tak fordi du ville forsøge ;o))
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 22:21 #8
Har du en mailadresse?
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. maj 2005 - 22:28 #9
ja da, minegen@mail.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
21. maj 2005 - 22:30 #10
Den er på vej...