Avatar billede denje11 Nybegynder
20. maj 2005 - 20:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatering og instalering af XP

Hej eksperter

jeg sidder med en maskine som havde 98 hvor jeg vil ha xp ind på. Det første jeg gjorde var at smide xp cden i i windows hvor efter jeg instalerer på den måde men finder senere ud af at den låser efter første genstart i instalationen... Nå hvad gør man så?? jeg hoppede ud i dossen og formaterede hele c drevet da jeg troede det kunne være en form for virus eller noget  den dur.... derefter lader jeg computeren starte med xp-cden i drevet så den starter med den og kommer ind i instalationprogrammet og det starter da også godt... jeg får lavet to partioner formateret igen og den begynder derefter at ligge windows ind... når men jeg kommer frem til at computeren skal genstarte og det gør den det finde xp logo kommer frem når man starter xp men derefter fryser computeren igen hvad #"¤%&5 er der galt??? jeg kan bare ikke forstå det... det er ikke cden der er noget galt med den dur på andre computere kunne virkelig bruge noget eksperthjælp

ps. 200 point extra til den der løser gåden ;0)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. maj 2005 - 20:28 #1
prøv at tage alt overflødigt fra, feks. netkort, så kan du senere tilføje det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. maj 2005 - 20:30 #2
her er iøvrigt en guide, hvis du har el. for brug for det.-> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede denje11 Nybegynder
20. maj 2005 - 20:35 #3
vil da lige prøve at pille lidt ud a puteren så
Avatar billede halifax Nybegynder
21. maj 2005 - 04:36 #4
Endnu en DK vejledning med skærmbilleder
www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede denje11 Nybegynder
21. maj 2005 - 15:55 #5
det var en hardware fejl.. hvertfald efter jeg pillede netkortet usbstik og et modem gik det fint
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. maj 2005 - 18:06 #6
okay, glad for du fik til at køre..O)