Avatar billede azzodiac Nybegynder
20. maj 2005 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åben kun 1 instans af Visual Studio 2003

Hej.
Når jeg åbner en fil i stifinder, åbner den i Visual Studio.
Hvis jeg derefter åbner endnu en fil fra stifinder, åbner Visual Studio i et nyt vindue, istedet for at åbne filen i den Visual Studio som allerede er åben.

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg ændrer det?

På forhånd tak.
Avatar billede coderdk Praktikant
20. maj 2005 - 15:35 #1
Er det ikke smartere bare at droppe den nye fil på den eksisterende VS?

Ellers gå i options, environment, documents, check "Re-use current document window, if saved"...
Avatar billede coderdk Praktikant
20. maj 2005 - 15:35 #2
Bemærk at det lukker den anden fil ;)
Avatar billede azzodiac Nybegynder
20. maj 2005 - 16:00 #3
Det er da noget mere besværligt at droppe en fil, end bare at trykke enter for at åbne den. :-)

Det må da kunne lade sig gøre at indstille VS til kun at have 1 instans..
Avatar billede coderdk Praktikant
20. maj 2005 - 16:04 #4
Ja, som jeg skrev, hvis det aktive dokument/projekt er gemt ;)
Avatar billede azzodiac Nybegynder
21. maj 2005 - 10:24 #5
All right, så må jeg vel leve med det.