Avatar billede sobo Nybegynder
19. maj 2005 - 17:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brænd double layer DVD'er med Nero 6.3.1.2.5

Kan Nero vers. 6.3.1.2.5 med de opdaterede "Package one" og "Package two" brænde double layer DVD'er?

Eller skal der et specielt plug-in til for at få version 6.3.1.2.5 til at brænde i double layer?
Avatar billede sobo Nybegynder
19. maj 2005 - 18:07 #1
Jeg har "en almindelig" DVD brænder - hvis det har betydning? Måske findes der specielle double layer brændere? Måske kan man kun brænde double layer på en speciel brænder?
Avatar billede belle Nybegynder
19. maj 2005 - 20:59 #2
Du skal have en doublelayer brænder for at kunne brænde double layer dvder....

så glem at få det til at virke med en alm dvd brænder