Avatar billede burgerbamse Nybegynder
03. april 2001 - 17:11 Der er 15 kommentarer

Delay - Internet Explorer - højreklik

Hvordan kan man fjerne den forsinkelse der er, når man højre-klikker i Internet Explorer? Forsinkelsen er ca. 2 sekunder. Problemet ses, hvis man eks. ønsker at kopiere/indsætte ved bruge af højreklik. Forsinkelsen optræder i øvrigt ikke, når jeg bruger tastatur.
Bemærk at der tidligere har været rejst spg. vedr. problemet i Eksperten.

Avatar billede burgerbamse Nybegynder
03. april 2001 - 17:13 #1
Ved brug af tastatur tænker jeg på CTRL C og CTRL V.
Avatar billede dudal Nybegynder
03. april 2001 - 17:29 #2
Jeg oplevede det samme da jeg installerede Mcafee antivirus, så hvis du har den, så smid den langt væk. Det virkede for mig. :-)

/Jesper
Avatar billede birkis Nybegynder
03. april 2001 - 17:34 #3
Litt usikker på om jeg forstår problemet riktig...

Mener du at du har en 2 sekunders forsinkelse fra du høyreklikker, og til menyen kommer frem??
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2001 - 19:34 #4
Dette spørgsmål HAR været oppe her inde ... og her var der vist ikke nogen løsning til det. Ikke andet at det måtte være noget ved din config ..
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2001 - 19:34 #5
Jeg har ikke andet end 0,3 sek forsinkelse
Avatar billede burgerbamse Nybegynder
04. april 2001 - 09:52 #6
Det er korrekt, at jeg bruger McAfee, og det er der jo en grund til:) Problemet \"forsvinder\" hvis McAfee lukkes, men der må være en bedre løsning?

Birkis: Ja, det er korrekt.

Goulduck: Ja, spg. har været oppe tidligere, som nævnt i beskrivelsen... Men det er jo længe siden...
Avatar billede dudal Nybegynder
04. april 2001 - 09:58 #7
Jeg tror det faktisk ikke. Det er en eller anden \"bug\" i Mcafee eller sådan noget. Derfor er der nok ikke andet for end at vente, eller at finde et andet AV prog.

/Jesper
Avatar billede burgerbamse Nybegynder
04. april 2001 - 10:01 #8
Ja, det kan sgu\' godt være, at du har ret. Jeg må spørge McAfee...
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. april 2001 - 11:39 #9
Prøv at rode lidt med McAfee ... det kan jo godt være at der er nogle ændringer, du kan lave? Måske, lige som med AVP, hvor man kan sætte programmet til at scanne \"i dybden\" - så kan det være at det er noget det samme, du er udsat for?
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. april 2001 - 11:40 #10
Min computer blev i hvert falde meget hurtigere, da jeg slog noget af denne scannig fra!
Avatar billede denniss Nybegynder
23. april 2001 - 00:00 #11
Svaret er McAfee - stop den service og der virker, det er ikke nok at disable McAfee, den skal stoppes.

Evt. kan MvAfee\'s servicepack løse problemmet.
Avatar billede burgerbamse Nybegynder
23. april 2001 - 10:22 #12
Denniss: ja, du har ret i, at det er kombinationen af Windows2000 og McAfee, der giver problemet. Jeg kan selvfølgelig bare stoppe McAfee, men som jeg skriver, er der en grund til at jeg anvender McAfee (virus-beskyttelse...).
Så vidt jeg kan se, er der ingen patches på www.mcafee.com, så jeg har kontaktet McAfee og håber på svar.
Avatar billede parazite Nybegynder
23. april 2001 - 10:25 #13
Ligger der ikke Macafee-undermenuer i højrekliksmenuen? Måske med et mcafee-logo? Så har du zq nok dit problem der. Så skal den jo pludselig finde det logo et eller andet sted på din disk. ;o)
Avatar billede burgerbamse Nybegynder
23. april 2001 - 10:44 #14
Parazite: nej, højrekliksmenuens udseende er \"helt almindelig\"!
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. april 2001 - 14:21 #15
Det er fordi selve scanneren er så tung hos McAfee ... det er den mest sløvende scanner jeg nogen sinde har brugt!