Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 16:57 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

NDK Gateway?

Tjaaa jeg ville bare høre om der var nogle der gad vudere mit site: www.ndkg.cjb.net

I skal helst finde fejl, ideer og sådan noget :)
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:03 #1
Det vil være pønt måske bedere hvis du delte det op i frames....
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:04 #2
Undskyld pænere
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:05 #3
Og siden bare blev i en aldmidelig frame altså når man trykker en på din adresse www.ndkg.cjb.net så kom index2 og ikke billedet hvor der står KLik her for at åbne
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 17:05 #4
Hmm det var ikke lige det jeg ville have... jeg ville gerne have at i (hvis i gider) kiggede efter for fejl, og kom med nogle ideer :)
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 17:06 #5
Jo men hør lige her. Man skal (efter min mening) have en index side og så kan man trykke på et billed der åbner siden (den behøves nødvendigvis ikke åbne siden men bare linke til den!) for så går det hurtigere med at loade siden i starten!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:18 #6
Luk siden!

Det er en stor omgang lort, med absolut ingen handling !

Og efter jeg har været rundt på andre N.dk sites, kan jeg se at mange af tingene er stjålet fra andre.

LORT!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:19 #7
Hvad er siden egentlig optimeret til ?

1200 * 1600 med en 21\" skærm ?
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:24 #8
Hallo...

Jeg kommer med min mening !

Bare fordi den er negativ, skal du ikke afvise!
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 17:31 #9
Why?!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:33 #10
\"Tjaaa jeg ville bare høre om der var nogle der gad vudere mit site\"

Jeg har vurderet det !
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 17:39 #11
Ja men at vudere det er vel helt sikkert bare at skrive \"LUK DET!\" hva?!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:40 #12
Jeg har skrevet min mening...
Altså vurderet...
Det var hvad du bedte om, og det har jeg gjort....
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:47 #13
bbs>> kommer bare med sin almidelig gang lort som han gør ved alle andre...... \"GG\" Må jeg forslå dig hvis du gerne vil tjene points så skriv det på en meget pænere/positiv måde......
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:47 #14
det er en fed nok startside... der er bare ikke rigtig nogen mening med at bruge den måske, men den genere ikke det helt vilde...

der er i dit tilfælde absolut ingen grund til at åbne et nyt vindue - det er generende og grimt...

siden henvender sig HELT klart til en bestemt målgruppe, og derfor er den helt uden interesse for mange og derfor også svær at vurdere rent indholdsmæssigt - men for mig at se ser det lidt tamt ud...

der mangler også lidt på design siden - kig fx under \"tingliste\" og se hvor kedeligt der ser ud...

jeg HADER når man åbner et nyt browservindue uden grund...

5-6@13
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 19:42 #15
Krellers-> Jeg skriver hvad jeg mener om sites.
Hvis du kigger de spørgsmål jeg har besvaret, finder du adskillige spørgsmål, hvor jeg har givet meget positiv kritik.
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
04. april 2001 - 19:27 #16
Tjaaa så har jeg vist lavet nyt design!
Avatar billede bbs Nybegynder
04. april 2001 - 19:31 #17
MEGET DÅRLIG OPFØRING!!!!

Holder øje med dig og din bruger, og hvis der sker flere ting i denne stil, tror jeg også admin skal kigge med !
Avatar billede keysersoze Guru
04. april 2001 - 19:39 #18
flimmerboy >> hvad er idéen i at spørge og så bare holde point selv - du har vel fået den vurdering du skulle!

man kan da ikke forvente lutter positive tilbagemeldinger!
Avatar billede lojmann Nybegynder
07. april 2001 - 19:04 #19
SNDY!
Tjek: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=flimmerboy og http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ekspertensss - websiden er det sammen... og i http://www.eksperten.dk/spm/62914 skrives det også, at han har flere brugere!

Mail sendt til admin!
Avatar billede lojmann Nybegynder
07. april 2001 - 19:04 #20
Oops, sorry... Var for hurtig... (måske)