Avatar billede pcr Nybegynder
15. maj 2005 - 11:07 Der er 4 kommentarer

Premiere 6.0 går ned

Af dumhed har jeg oprettet dette spørgsmål under foto, og er ikke sikker på om jeg så også må stille det her. Men jeg prøver og sætter yderligere 100 point på højkant. Problemet er simpelthen at Premiere 6.0 går ned med det klassiske spørgsmål om man vil underrette Microsoft om fejlen. Jeg har masser af ram og diskplads, 1,7 GHz processor. Da jeg sidst brugte programmet for et år siden virkede det udmærket. Jeg har geninstalleret men uden held. Problemet opstår spontant, så der er ikke en enkelt hendelse der er skyld i nedbruddet.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
17. maj 2005 - 01:37 #1
Hvis det har virket før, tror jeg det letteste er at formatere pc'en, for at få den tilbage til standard. Dog synes jeg at 1,7GHz er lige i underkanten til P6.0 da den stiller meget store krav til hardware (Premiere Pro 1.5 er noget mere lempelig med hardware)
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
05. juli 2005 - 22:19 #2
Fundet ud af noget?
Avatar billede pcr Nybegynder
18. juli 2005 - 19:24 #3
Nu har jeg været på ferie og prøver at starte op på ny, men jeg har dog efterhånden fundet ud af, at Pinacle og Microsoft ikke holder af hinanden. Det er nok der alle kvaler opstår. Jeg giver dig de 100 point fordi du gad at svare mig, selv om det ikke har hjulpet
Avatar billede pcr Nybegynder
18. juli 2005 - 19:26 #4
det kræver dog at du lige sender et svar, jeg havde ikke set, at det kun var kommentarer du havde skrevet.