Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
11. maj 2005 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min PC genstarter

hvad er peoblemet hvis min pc gensterter hver gang jeg spiller et nyere 3D spil, den virker fint med ældre spil, jeg har DX 9,0 b og gforce MX 400 med tilsvarende driver, det kom bare en dag, hvad skal jeg gøre???
Avatar billede xeox Nybegynder
11. maj 2005 - 12:38 #1
Det kan være fordi din cpu bliver for varm, havde nogenlunde det samme .. Du skal prøve at rense din pc med en støvsuger, og lige løfte blæseren ind til proccesoren og fjerne evt. støv der. Det burde muligvis løse dit problem
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
11. maj 2005 - 13:04 #2
det er ikke det der er noget galt med jeg har lige opdateret nvidia og nu starter den, men kun den venstre side som visers kraftigt forstørret i højre side
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. maj 2005 - 14:00 #3
vil ik anbefale at støvsuge indeni, da statisk electricitet kan ødelægge din hardware.

Hent DX 9c, det er vist det nyeste. Afinstallerer din gl. grafikdriver inden du installerer en ny.
Avatar billede xeox Nybegynder
11. maj 2005 - 15:07 #4
du kan få nogle speciale tutter at sætte på din støvsuger.

Og det hjælper nok ik det største når det er et ældre grafikkort du har, at hente en nyere dx. du kunne lige så godt have version 7 eller 8 .. men slet driver og ind med den igen
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. maj 2005 - 15:59 #5
Hvis der findes specielle tutter til støvsugeren, så ville jeg nok har skreven det, inden han hiver sin gl. nilfisk frem.

DX9c omhandler ik kun grafikken, men meget andet også.

Men la os nu se, hvordan det går videre her...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
30. maj 2005 - 13:17 #6
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
09. marts 2006 - 12:50 #7
har fået ny pc, ingen fejl nu