Avatar billede konrad_ix Nybegynder
11. maj 2005 - 11:35 Der er 1 kommentar

C5 odbc

Hej,

Jeg har tidligere postet et spørgsmål i relation til dette, men det er afklaret og afregnet, så derfor fortsætter opgaverne.

Når jeg i Excel forsøger at importere eksterne data via en C5 ODBC, får jeg følgende fejl:

'Wrong Serial Number, Driver's SELSetConnectAtt failed'.

Er det nogen der har erfaring med hvad dette skyldes?
Når jeg efterfølgende starter '32 Bit ODBC Administrator', som ODBC forbindelsen installerede får jeg denne fejl:

'The ODBC resource DLL (C:\Windows\system32\odbcint.dll) is a different version than the administrator (C:\Windows\odbcad32.exe). You need to reinstall the ODBC components to ensure proper oparation.'

Er der nogen der kan hjælpe mig videre her?

Enhver hjælp vil blive meget vel modtaget.

På forhånd tak

Birger
Avatar billede laasby Nybegynder
16. november 2005 - 00:03 #1
For ikke at skrive det hele igen får du her en henvisning: http://www.eksperten.dk/spm/661093

Læg mærke til sidste afsnit hvor der står at ODBC DLL filen skal passe med C5 versionsnummeret.

Du bliver nød til at kontakte Microsoft for at høre hvilken ODBC driver der passer sammen med lige præcis den version du kører i C5.