Avatar billede zeus999 Nybegynder
10. maj 2005 - 09:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan placere man txt i Word med VB

Hvordan placere man txt i Word med VB?
Jeg har rimlig gode erfaringer med VB i excel men har ikke prøvet Word så spg. er om det er omstændigt, om man skal behandle word som en txt fil og placere mellemrum og linieskift med de data man vil have ind? Hvis der er txt i forvejen, hvordan kommer man forbi? Er det med linie nr. eller skal man oprette tabeller??? Hvis der er grafik... Hvordan kommer man uden om det???
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
10. maj 2005 - 10:41 #1
Et delvist svar:
det er nemmest at bruge Selection -
du kan bruge
Selection.InsertAfter("Test")
eller
Selection.TypeText Text:="Test"
Selection.TypeParagraph  ' linjeskift

Brug Selection.Move(  ) eller Selection.Goto(  ) for at flytte rundt i teksten
Avatar billede zeus999 Nybegynder
11. maj 2005 - 11:57 #2
Jeg takke mange gange og prøver lige at lege lidt med det. Kommer nok med en masse spg. bagefter :-)
Avatar billede zeus999 Nybegynder
20. april 2007 - 22:07 #3
Lukning af spg.