Avatar billede netro Nybegynder
09. maj 2005 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gode idéer til en havefest

Jeg skal holde en stor havefest til sommer og mangler lidt inspiration til, hvad der kan gøre den værd at huske fremover.

Indtil videre ser det vist ud i stil med følger:

- Opvarmet partytelt
- Slush Ice maskine
- Popcorn maskine
- Fadølsanlæg
- Lyseffekter i og udenfor teltet
- Lydanlæg i teltet
- Rød løber gennem haven
- Fakler

Det skal være til forholdsvis fornuftige priser, så en live-koncert er nok udelukket.
Avatar billede staz Nybegynder
09. maj 2005 - 17:01 #1
En rigtig DJ som står og vender plader (læs: vinyl) giver altid en rigtigt fed stemning. Alt efter hvad en slags have fest i holder selvfølgelig =)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
09. maj 2005 - 17:32 #2
Helstegt pattegris - der er altid en slagter i området som har gris og grill til rådighed.

En hoppeborg - kunne garanteret være fun i beruset tilstand.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
09. maj 2005 - 17:35 #3
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
09. maj 2005 - 22:51 #4
En hoppeborg fra jem og fix.. De gode at sove i ;)

Få arrangeret nogen leje med nogen små primærer !
Avatar billede belle Nybegynder
11. maj 2005 - 13:53 #5
Et kroket spil. ingen havefest uden kroket
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. maj 2005 - 00:59 #6
Et stort bade basing (stavefejl)

I bilka har de nogen store nogen...
Avatar billede netro Nybegynder
16. maj 2005 - 17:05 #7
Bassin :-)

Jeg tænker over det. Tak for idéerne!
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. maj 2005 - 18:55 #8
som staz skriver. En DJ som spiller... Amatør DJ er nu faktisk ikke så dyre (syntes jeg) og der er nogen som er rigtig god til det. Ved min ven fra skolen, han er DJ og han tager vist ca 1500kr for 3-4 timer hvor han tager sit "lille" anlæg og lys show med, og hvis det skal være hans store koster det vist ca 3000kr for 3-4 timer. Han er fra Ringsted.
Avatar billede netro Nybegynder
29. juli 2005 - 02:05 #9
Tak for input. Læg nogle svar.
Avatar billede varmeskud Praktikant
29. juli 2005 - 10:17 #10
svar