Avatar billede brian0905 Nybegynder
07. maj 2005 - 18:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Palm m505 og GPS problemer

Jeg har lige anskaffet mig en brugt  Palm m505. Der fulgte en Holux GPS med, men intet software. Jeg har forsøgt mig med forskelligt software blandt andet fra TomTom, men uden held. Alle applikationerne bliver installeret på min Palm m505, men når jeg starter dem op skriver de at de kræver Palm OS 5 som et minimum for at køre, min Palm har kun OS 4.1. Hvilket software skal jeg installere for at kunne bruge min GPS? Kan jeg eventuelt opgradere mit PalmOS til version 5?
Avatar billede brilleaben Nybegynder
08. maj 2005 - 13:55 #1
Nu skriver du jo ikke hvilken GPS model det er ...

På Holux's hjemmeside findes en FAQ (m. mulighed for download):

http://www.holux.com.tw/Temp%20web/FAQ-(GR-230%20series).html

Et kig i den viser, at GM210 og GR211 er supportet på en m505'er.

/brian
Avatar billede brian0905 Nybegynder
07. juni 2005 - 15:35 #2
Det er ikke den Holux...... jeg har opgivet... og dropper at bruge GPS