Avatar billede punnishment Nybegynder
06. maj 2005 - 11:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lære tysk på 30 dage

Så kom dagen hvor vi fik at vide hvilken fag vi skulle op i. Jeg var så en af de mindre heldige, så jeg skal oppe i Tysk.

Jeg vil så lige høre om i har nogle ideer om hvor og hvordan jeg skal lære at snakke godt tysk + lære nogle vigtige ord.

Jeg er åben for alle forslag. Tak

PS: Jeg kan selvfølgelig snakke lidt tysk, og har haft det i lang tid nu (til 2.G).
Avatar billede lokespas Nybegynder
06. maj 2005 - 12:22 #1
gå på druk med en tysker i 30 dage, så er jeg 100 procent sikker på du taler tysk når du kommer tilbage :-)
Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
06. maj 2005 - 14:07 #2
Se en masse tysk tv
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
06. maj 2005 - 15:11 #3
Tysk MTV hver dag i en måned
Så skal du nok opsnappe noget
Avatar billede lonepeter Novice
06. maj 2005 - 23:02 #4
Indse at tysk hverken kan læres på 30 timer, 30, dage, 30 måneder, eller 30 år for den sags skyld....... - jeg tror slet ikke tysk kan læres... ;-)
Avatar billede punnishment Nybegynder
09. maj 2005 - 11:38 #5
hehe - det skal læres. Jeg kan umuligt forsvare mit 10, og derfor SKAL det læres.

Jeg tænkte på at chatte i en tysk hjemmeside, hvad siger i til det? Og det kunne være mega lækkert hvis det var voice chat.

Kender i nogle links til tyske voice chat hjemmesider?
Avatar billede punnishment Nybegynder
07. august 2005 - 13:10 #6
lukker
Avatar billede punnishment Nybegynder
07. august 2005 - 13:11 #7
igen