Avatar billede mysli Nybegynder
04. maj 2005 - 16:04 Der er 11 kommentarer

antihelt.dk

Bare generelt om designet.

Hvad er godt og hvad er mindre godt?

http://www.antihelt.dk
Avatar billede kennethjen Nybegynder
04. maj 2005 - 16:12 #1
Tja kasper... Designet er nice nok!!! en centrering ville måske ikke være så dårlig.

Havd er din tabel brede (px)?? evt en lille udvidelse af den.. ellers dejligt!!

Ses på mandag! :D
Avatar billede webt Nybegynder
04. maj 2005 - 16:20 #2
Tre browsere 3 forskellige designs, det er jo aldrig godt.
I IE er den røde streg placeret hvad 100px fra højre og går hele vejen ned
I firefox 1.0.3 sidder den så langt fra venstre somd indholdet er bredt og går kun så langt som indholdet
I opera 7.54 sidder den 100px fra højre men går kun så langt indholdet er
Grunden til sådanne fejl er oftest manglende doctype declaration hvilket du også mangler check: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.antihelt.dk/ for fejl og mangler.

Men ellers et okay design ikke enige med at det bør centreres, sku rart at alt ikke er som alting andet en gang imellem :)

Mvh
Martin
Avatar billede kennethjen Nybegynder
04. maj 2005 - 16:21 #3
Tja der vil jeg sq ikke modargumentere! :D godt indlæg Martin! :D
Avatar billede webt Nybegynder
04. maj 2005 - 16:23 #4
Tak tak, lækkert flash banner forresten sad lige og kliggede på de små firkanter får at se om du mysli skulle ha gemt et påskeæg der men øv nej heh
Avatar billede mysli Nybegynder
04. maj 2005 - 16:31 #5
Er klar over det oser af fejl i både Firefox, Netscape og Opera.
Det var egentlig bare designet jeg skulle have set på:)

Mine kompetencer inden for flash på en skala til 100 er nok = 2. Skulle bare prøve at lave lidt lir og øve mig:)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
04. maj 2005 - 16:33 #6
Jeg synes det er lidt dumt at der er pointer cursor på flashen. Det er fordi du bruger rollOver / rollOut som er button events. Brug i stedet noget hen ad dette på de firkanter:

this.onEnterFrame = function() {
  if(this.hitTest(_root._xmouse, _root._ymouse)) {
      this.hvidtfelt._alpha = 100;
  }
  this.hvidtfelt._alpha -= 5;
}

Så undgår du at folk sidder og klikker forgæves.
Avatar billede homsabu Nybegynder
04. maj 2005 - 16:40 #7
små ting;

1) 'gallary' staves vist 'gallery'...

2) når man går ind under menu-punktet gallery, afsluttes din kode forkert... forstået på den måde at "Kasper Sørensen - coding & graphics " i bunden af skærmen pludselig står udenfor dit table...
Avatar billede mysli Nybegynder
04. maj 2005 - 16:41 #8
Problemet er at der gerne skal udføres de movies jeg har lavet.

Så alfa forvandlingen sker gradvist over 5 frames, og så når musen kører væk, ikke bare stopper med at spille "filmen". Som skrevet, er ret ny til flash, havde skrevet et indlæg under flash, men ingen fandt det interessant at svare mig.
Avatar billede mysli Nybegynder
04. maj 2005 - 16:43 #9
homsabu - det er jeg godt klar, bare for doven til at rette det. $module bliver også sat til gallery:)

Gunden til at koden afsluttes er at jeg arbejder på den. Som du kan se ryger den røde streg også ud for min tabel
Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 19:46 #10
Jeg kan godt lide dit flash banner, og sidens overskuelige konstruktion.
Din side ser næsten ens ud i Firefox og MSIE. Udover at din grå bagrundsfarve i dit login felt ikke er gråt i firefox.

Så ellers en fin side =)
Avatar billede trim Praktikant
04. maj 2005 - 23:32 #11
fed flash effekt. Men synes at dit toplogo (flashen) tager for meget plads på siden. Sandt at man tror at man kan trykke på flashen, og at det måske er forkert.