Avatar billede blazer_911 Nybegynder
03. maj 2005 - 16:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Buffer Overrun

Aner ikke hvorfor dette sker, men der er en håndfuld programmer som ikke virker mere, pga. den kommer op og siger noget ala:

Buffer Overrun Detected. Der er noget om C++? Ved ikke.. noget jeg kan gøre så programmerne virker igen? :)

Tak..
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
04. juli 2005 - 22:41 #1
Never mind.
Avatar billede toksvig Praktikant
25. juli 2009 - 09:23 #2
..Det er et meget kendt problem, at SuperAntiSpyware skaber dette problem. Det sker som regel ved opdatering.
Så hvis du har dette program installeret, så er det sandsynligvis den der skaber problemet.
Programmet indeholder C++ kode, som ikke indeholder nogen "sikring" mod at skrive uden for tildelt hukommelsesplads (kort fortalt)..
Der sker et eller andet ved opdatering, som gør at programmet kommer til at gøre dette.

Hvis du kan tilgå din XP, så skal du følge understående, dog uden at sætte drevet i en anden pc. Det skal du kun gøre, hvis du ikke kan tilgå din pc.

Tag drevet ud af computeren.
Tilsut drevet i anden computer, som slave.
Find dll-filen "SASWINLO.dll"
Omdøb filen til "SASWINLO.dll.OLD"
Tag drevet ud igen, og sæt den tilbage i den første PC
Start computeren op.
Nu skulle den gerne køre.
Sidst men ikke mindst,  AFINSTALLER SUPERANTISPYWARE!!
Håber det hjælper!