Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 11:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Sp. til Screem bille

Aflønning for løst sp. i anden tråd - noget helt andet er: ved du hvordan jeg får låst en mappe op med kodeord - hvor W. er gået ned ? - jeg ved faktisk ikke om hd. stadig virker, men det er et forsøg værd nu jeg har fået løst problemet med den anden hd....
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 11:39 #1
Først lige lidt om reglerne ;) 1. man må ikke lave spørgsmål til en bestemt person, hvis der udloves point, 2 man må maks give 200 point for et spørgsmål ind, som gør det lidt ptoblematisk, men det med kode er sikkkert fordi du nu ikke har adgang til dine dokumenter ikke ? (den siger sikker adgang nægtet), er dette tilfældet højreklikker du på mappen som du vil have adgang til, vælger egenskaber og avanceret, og overtager ejerskabet, så vil du have adgang til dem igen (dette kræver du er logget på med en konto som har administrator rettigheder.)
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 11:47 #2
Jo, men det er ikke den fungerende hd. - der er ikke Windows på nu - kun filer....

Og så 'svar' lige istedet for at 'kommentere', ik', Screem brille :-)

Jeg skal nok få lært reglerne, jeg blev bare lidt ivrig, da jeg pludselig så en løsning på mit brandhamrende irriterende problem - har haft det liggende på newsgroups i et stykke tid uden respons (newsgroups.dk.edb.programpakker.ms-office 29/4 2005 11.34) og så finder jeg løsningen her - det har stor betydning for mit studie at finde de forsvundne mails, så derfor STOR tak herfra - og medfølgende belønning til Jer begge.
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 11:52 #3
Og tak til 'Eksperten.dk', som åbenbart trækker eksperterne til - det virker :->>
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 11:59 #4
årsagen til du ikke har fået hjælp på usenet er at spørgsmålet faktisk hører til i grupper dk.edb.internet. mail+news, men ligger ikke et svar da det er i strid med reglerne, ville gerne men det gør desværre ikke :/
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 12:00 #5
sidder nu også på usenet *G*
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 13:16 #6
Det passer nu nok ikke helt, da Outlook er en del af Office-pakken (den begrundelse har jeg set før blive smidt efter 'uvidende' folk), så man bliver afvist i den ng du nævner....
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 13:22 #7
Uups - så først nu, at der også er en mail+news-gruppe som ikke kun er 'funderet' i OE...
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 13:51 #8
Nemlig der er forskel på de 2 grupper, men du har ret i at spørgsmålet også kan stilles i office gruppen, men der er tit større chance for svar i mail+news gruppen
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 13:55 #9
Tryk nu på den 'svar'-button ;-)

Så lover jeg at stave dit nick rigtigt fremover, screem bille
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 15:36 #10
hmm så kommer der er et svar, selvom jeg er i tvivl om gyldigheden af dette *S*
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 15:44 #11
Lykkedes det ? Jeg kan ikke se det nogen steder (men måske i mit eget regnskab, jo)

Mvh. Carstenwm
www.fanoe.info
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 18:15 #12
Al'så jeg prøver at 'acceptere', men kan se på mit regnskab, at pointene ikke er gået ind hos dig ?
Avatar billede carstenwm Nybegynder
03. maj 2005 - 18:16 #13
Så var den der. OK!
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 18:50 #14
så er den der ;)
Avatar billede snowball Novice
31. maj 2005 - 20:43 #15
Ved godt dette er ved at være længe siden, men den går altså ikke helt det I har gang i her!

screem_brille: Som du selv nævner i starten, så er der allerede givet max point for det pågældende spørgsmål, så derfor må der ikke gives flere point. Du har desuden allerede fået 100 point i http://www.eksperten.dk/spm/614773 for dit svar :)

Du bedes derfor venligst levere de 200 point tilbage ved at oprettet et nyt spørgsmål som carstenwm så svarer på - husk at henvise til dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin