Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. maj 2005 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TELE2 Mobil. Hvordan virker det.

Hey...

Nu har jeg været ulykkelig ejer af et LORTE SKOD 3 mobil abonnoment...

Og skal nu have noget andet...

Har overvejet TELE2 mobil... da man kan få en sprit ny mobil for 2 kr.

Men ville lige høre om der var nogle som har haft eller har tele2 som mobil udbyder... og hvordan de er både godt og skidt.

eller om i har nogle andre ideér til at godt abonnoment og telefon...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. maj 2005 - 18:34 #1
er der slet ikke nogle som kender til tele2 mobil???
Avatar billede winnij Nybegynder
02. maj 2005 - 21:41 #2
har selv tele2 mobil og har haft det i flere år og er meget tilfreds.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
23. maj 2005 - 13:36 #3
havde nu håbet at få nogle flere svar...