Avatar billede centurion Nybegynder
30. april 2005 - 21:41 Der er 6 kommentarer

Computeren fryser på sider med password

Når jeg går ind på en side og vil skrive mit password, det kan være på eksperten, min bank, tdc eller hvorsomhelst fryser computeren. Der er en boks med en blinkende streg, jeg prøver at skrive uden at flytte pilen, eller jeg flytter pilen hen og trykker på den blinkende streg. I 9 af 10 tilfælde fryser siden og jeg må slukke computeren ved at trykke på knappen. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem? På forhånd tak.

PS.: Det gælder naturligvis også brugernavne og kontonumre.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. maj 2005 - 00:51 #1
Prøv at opdatere din grafikkortsdriver med den nyeste fra producenten.
Avatar billede centurion Nybegynder
02. maj 2005 - 14:01 #2
Tak for svaret. Jeg prøver med den nyeste driver. Desværre har den en defekt så man ikke kan spille f.eks. The Sims 2. Hvis nogen har en løsning på det problem, ville jeg være glad for at høre nærmere. Somsagt prøver jeg nu med den nyeste driver.
Avatar billede centurion Nybegynder
02. maj 2005 - 15:20 #3
Den nye driver fryser også, og så glemte jeg at sige at det er nvidia 53.04_2.20wdm jeg taler om, jeg beklager at jeg ikke fortalte driverens navn. EA-Games har tidligere meddelt at der var problemer med driveren, jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det, jeg har købt nyt grafikkort og har vist købt katten i sækken.

Med venlig hilsen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. maj 2005 - 15:23 #4
WDM driveren er jo til tv-in, og hvis ikke der er det på grafikkortet kan du blot afinstallere wdm-driveren og beholde den almindelige driver. Såvidt jeg husker installeres wdm-driveren altid, når man installerer driverne via cdrom, ligegyldigt om man har tv-in eller ej.
Avatar billede centurion Nybegynder
02. maj 2005 - 19:40 #5
Jeg troede at jeg installerede den originale driver. Jeg købte et nyt grafikkort: Club 3D Geforce 6800LE for at bruge det til The Sims 2. Men da jeg prøvede spillet gjorde det  knuder, jeg går jeg ind på EA-Games, hvor der stod at der var et problem med min driver, og at jeg skulle foretage en indstilling som jeg ikke længere husker på driveren. Jeg tog for et par timer siden og trykkede på et ikon som jeg troede var den nyeste driver, men det er det åbenbart ikke. Jeg har en medfølgende cd-rom som skulle være driveren, og der står V2.2. Men den har altså fungeret forkert med spil.

Desuden har forhandleren givet mig en uoriginal Omegadriver, og det var den jeg brugte, så mente at det nok var den der var forkert, når tonnybrandt siger at jeg skal prøve at opdatere driveren. Kan nogen sige hvad den rigtige driver hedder, og hvor jeg finder den?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. maj 2005 - 01:20 #6
Nyeste driver til dit grafikkort skulle være denne:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html

Prøv at downloade driveren. Afinstaller så alle de drivere du har installeret og genstart maskinen. Lad den finde grafikkortet under opstarten og installere den driver den vil. Beder den om en driver, skal du blot trykke Annuller.
Installer herefter driveren du downloadede. Efter en genstart kan du checke om det virker.