Avatar billede macpcadvice Nybegynder
29. april 2005 - 14:27 Der er 3 kommentarer

Filmaker til MySQL

Hej ..

Jeg har en WEB shop der er baseret på Oscommerce, der bruger PHP og MYSQL. Men som intern værktøj bruger jeg en filmaker database til varekartotek, hvor jeg impoterer en tab fil ind i som jeg får fra min leverandør. Er her nogen der ved hvordan man får den data fra Filemaker til Oscommerce?
Avatar billede finn-l Nybegynder
24. juni 2005 - 04:55 #1
Tjaa! Det afhænger jo af hvad Oscommerce understøtter - Men mon ikke du kan bruge selv samme tabfil til import i Oscommerce systemet?
Avatar billede esys Juniormester
13. oktober 2005 - 12:23 #2
Hvis du har mulighed for at tilgå Oscommerce via ODBC, så har du også en mulighed her. Oscommerce vil dog formentlig ikke tillade at du kan connecte dig via ODBC (hvis den er driftet ude i byen), men du kan spørge din leverandør om dette.
Alternativt kan du vælge en FileMaker-baseret webshop, så undgår du også al arbejdet med at synkronisere/opdatere frem og tilbage mellem flere systemer og udbydere.
Avatar billede esys Juniormester
02. november 2005 - 13:08 #3
Sorry - opretter det som svar og ikke kommentar:

Hvis du har mulighed for at tilgå Oscommerce via ODBC, så har du også en mulighed her. Oscommerce vil dog formentlig ikke tillade at du kan connecte dig via ODBC (hvis den er driftet ude i byen), men du kan spørge din leverandør om dette.
Alternativt kan du vælge en FileMaker-baseret webshop, så undgår du også al arbejdet med at synkronisere/opdatere frem og tilbage mellem flere systemer og udbydere.