Avatar billede sploof Nybegynder
29. april 2005 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til download af pics

Hejsa.

Er det muligt at man kan hente et program der kan rippe alle billeder fra en webside på engang?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2005 - 02:04 #1
Jeg ved ikke hvilket OS du kører, men hvis webserveren ellers tilader det, kan du gøre det med wget og en Linux prompt.

Måske noget med wget -r -l 1 -A *jpg http://en_server/et_dir/

--
pacroon
Avatar billede nva Praktikant
29. april 2005 - 07:57 #2
Gozilla kan gøre det - men det opfanges som spyware af Spybot.
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
29. april 2005 - 08:12 #3
Firefoxs udvidelsesprogram "downTHEMall". - http://downthemall.mozdev.org/

Download af alt fra links til zip filer med det! Selvfølgelig noget du selv indstiller.

Mvh. Kasper Worm Andersson
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
29. april 2005 - 15:46 #4
Prøv Flashget
www.flasget.com
Højre klik på et tilfældigt billede og vælg
"Download All By Flashget"
Avatar billede sploof Nybegynder
30. april 2005 - 15:23 #5
Tak for svaret!