Avatar billede legokran Nybegynder
25. april 2005 - 23:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter jeg citater i Word 2003?

Hej Alle!

Jeg er i gang med at skrive en danskopgave, og jeg vil meget gerne oprette nogle citater, som skal stå nederst på siden. I kan klikke på linket som jeg har vedlagt, også kan i se hvordan jeg gerne vil have det til at se ud! Det skal være helt identisk med den måde, som det er gjort i den opgave, som jeg har linket til!

http://www.legokran.frac.dk/Danskopgave%201.G%20(Eksempel).doc

Med venlig hilsen
LeGoKraN
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:14 #1
Tryk Vis -> sidefod
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:15 #2
Hos mig hedder det View-> Head and Footer

kunne ikke huske det på dansk:) Det ligger i menu'en vis og det ene ord er Sidefod:P
Avatar billede jkrons Professor
25. april 2005 - 23:16 #3
Så vidt jeg kan se er det lavet som ganske almindelige fodnoter. Og så er der bare efter noteteksten skrever hhv. Citat og Henvisning og så det sted citatt kommer fra eller der henvises til.
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:16 #4
mener du noget andet er det "Indsæt" Citat.. eller kommentar
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:17 #5
på min maskine hedder det igen

Insert-> Comment
Avatar billede legokran Nybegynder
25. april 2005 - 23:25 #6
Tak for svarene!

Men jeg kommer ikke rigtigt videre! :S
Avatar billede legokran Nybegynder
25. april 2005 - 23:27 #7
For det kan ikke være sidefod!

For hvis man sætter det ind i en sidefod, så kommer der til at stå de samme ting, på alle siderne!
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:27 #8
Tryk "Indsæt" og så på Fodnote.
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:27 #9
legekran >> korrekt.. skulle bare lige fatte hvad vi snakkede om:o) misforstod det sorry:)
Avatar billede jkrons Professor
25. april 2005 - 23:28 #10
I 2003 er det Indsæt - reference  - fodnote.
Avatar billede legokran Nybegynder
06. maj 2005 - 01:04 #11
Tak for det :o)
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 01:10 #12
jeg ved godt der ikke er noget som har lagt svar, men det er af høflighed:) det meningen du skal bede folk ligge et svar hvis ikke der er blevet lagt nogle:)