Avatar billede sparki Nybegynder
25. april 2005 - 07:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafik driver skal bruges, men gir fejl.

Hej alle eksperter, for 2 dage siden satte jeg mig og formaterede.

Da jeg spiller spillet counter-strike skulle jeg have en driver til mig grafik kort så det kunne køre OpenGl 640 x 480.

men den driver gør mit system ustabilt så det konstant genstarter, hvad skal jeg gøre ?

Sparki, Anders Blom.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2005 - 07:35 #1
Du kan prøve at downloade Everest her: http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
Programmet kan fortælle hvad dit grafikkort hedder og hvor driveren kan downloades.
Ellers må du lige fortælle hvad dit grafikkort nøjagtigt hedder.
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 10:08 #2
Prøv med en anden driver..

Har du installeret opdates fra Windows

Har du installeret drivers til dit bundkort?
Avatar billede sparki Nybegynder
25. april 2005 - 14:28 #3
Det skulle meget gerne være et (gammelt) GeForce FX5200 med TVout 128 mb. ram ... så vidt jeg ved.
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2005 - 14:35 #4
prøvet det jeg siger??
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 13:10 #5
Har du brug for mere hjælp??
Avatar billede boxer Nybegynder
30. april 2005 - 16:44 #6
Et svar måske?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:50 #7
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 20:22 #8
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?