Avatar billede thomas_it Nybegynder
01. april 2001 - 02:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ADMIN - Jeg vil skifte nick

Hej Admin
jeg har i længere periode brugt dette nick efter at have \"overtaget\" det fra en vens. Denne ven ønsker nu sit nick tilbage og jeg vil have mit eget. Derfor vil jeg spørge om jeg kan få mine points flyttet over på et nyt nick?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. april 2001 - 02:24 #1
Det kan man ikke.....

Du må pænt oprette en ny bruger, og starte fra nul....

Sådan er reglerne...

-Anders
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. april 2001 - 02:27 #2
Du kan jo bare afmelde din bruge, og oprette en ny! de 150 points du er rigere, gør vel ikke megen nytte?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. april 2001 - 02:28 #3
Btw Thomas... Brug dog søgefunktionen på siden, så får du tit svar på 75 % af dine spørgsmål uden at bruge point..

-Anders
Avatar billede thomas_it Nybegynder
01. april 2001 - 02:37 #4
hmm..okay..men jeg oprettede mest dette spørgsmål for at undgå det der.. ADMIIIIIIIIIIIN SNYYYYYYYYD og blah blah...
Avatar billede well_r Nybegynder
01. april 2001 - 02:41 #5
Sådan! :)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2001 - 09:49 #6
Hvis alle går og skifter nick , kan det givet et masse rod, med hvem der er hvem.
Avatar billede barefoot Nybegynder
01. april 2001 - 13:45 #7
Hvorfor opretter du ikke et spørgsmål med din vens id. Du giver så så mange points for et svar som du vil overføre til din egen bruger. Så svarer du på spørgsmålet med din egen  bruger ogs accepterer svaret med din vens id.
Og voila du har nu overført dine points.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. april 2001 - 17:48 #8
barefoot: Det er der mange der har gjort, med det til følge at ADMIN har lukket begge nicks, og alle points er lost.....