Avatar billede mark100 Nybegynder
23. april 2005 - 12:19 Der er 7 kommentarer

Problemer med qedit.dll

Hej, jeg giver 200 points til den der kan løse dette problem for mig.

hver eneste gang jeg skal bruge et film redigerings program får jeg at vide at der er sket en fejl med qedit.dll .
Er der nogle der kan hjælpe mig :( ?
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 12:20 #1
prøv at geninstallere directx9.c
Avatar billede kalp Novice
23. april 2005 - 12:21 #2
ellers prøv at downloade http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/Q/qedit.dll/6.05.2600.2180/download.html

og kopir den ind i c:\windows\system32\

overskriv den du har det.

ellers tryk start->kør og skriv "sfc /scannow" med din xp cd i drevet.. hvis den brokker sig over cd'en trykker du bare okay okay okay igennem hele processen
Avatar billede haverslev Novice
23. april 2005 - 12:29 #3
Det kan også være din grafikkort driver der laver ballede med directx og ikke understøtter det korrekt.
Prøv at opdatere dit grafikkort:
Nyeste driver til Gforce grafikkort?
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Nyeste driver til ATI grafikkort?
http://www.ati.com/support/driver.html

Hvis det er en bærebar pc, så skal du opdatere fra producentens hjemmeside.
Avatar billede mark100 Nybegynder
23. april 2005 - 13:29 #4
Jeg har prøvet jeres råd, men får stadig den samme fejl.
Avatar billede mark100 Nybegynder
23. april 2005 - 17:18 #6
Ingen hjælp desværre ;(
Avatar billede kalp Novice
24. april 2005 - 09:28 #7
tryk "Start" og tryk herefter på "Kør"

skriv "dxdiag" og tryk enter.

En vindue vil hoppe frem.. sig ja..

når den er loaded færdig trykker du på "lyd" .

der hvor der står fuld acceleration .. hiv den en tand tilbage og genstart

se om det hjælper

prøv igen, men denne gang ryk den 2 takker mere tilbage..

genstart og virker det stadig ikke så bare sæt den tilbage igen.

og tror desuden du skal have fat i andet gfx kort.