Avatar billede groundconnect Nybegynder
23. april 2005 - 12:05 Der er 4 kommentarer

Kombination af GPS og Outlook

Skal ud at købe et "mobilt kontor" og har følgende priotering:
1. Løsning skal kunne flyttes imellem 2 biler (integreret GPS).
2. Løsning skal kunne synkronisere med Outlook via Active Sync.
3. Løsning skal kunne bruges som diktafon.
4. Løsning skal kunne indlæse kort fra resten af EU.

Kan en sådan fås fra ca. 2000-5000 kr? Har kigget på diverse navigationssystemer, men er ikke klar over om deres kalender funktioner er velfungerende.

Kom gerne med links til produkter.
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. april 2005 - 12:07 #1
jeg ville købe en ipaq 2110 med et 1gb kort til tomtom3. der er også diktafon mulighed i den.

Det kan fås til under 5000
Avatar billede groundconnect Nybegynder
23. april 2005 - 12:39 #2
Har lige været rundt omkring HP hjemmeside, men blev ikke helt klog på GPS mulighederne i kombination med 2110.

Løsningen skal fungere således at jeg hurtigt kan flytte dele hele over i bil nr. 2.
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. april 2005 - 17:39 #3
- Du køber en ipaq, den flytter du fra den ene bil til den anden, på samme måde som en mobiltelefon.
- Den kører windowsCE med outlook 2003 - så der er heller ikke synkronicerngsproblemer, og du har fuld kalenderfunktion og alle de andre officeprodukter du er kender fra din normale PC
- Tomtom3 installeres på PDA'en og det er det bedste navigationsprogram jeg har set til dato - og jeg har efterhånden haft en del :-)
Avatar billede draeber Nybegynder
24. april 2005 - 08:21 #4
helt enig med vistodk.
TomTom3 kan købes med kort til hele Vesteuropa fra starten. Hvis du vil have flere kort, mener jeg, at du kan købe dem på TomTom.com