Avatar billede omello Nybegynder
22. april 2005 - 21:43 Der er 3 kommentarer

Axapta-specialist søges i London

Velkonsolideret firma (www.touchstone.co.uk) i London søger dansk specialist i Axapta til job i London.

Hvis du har interesse, kan yderligere info fås hos Christian Butler, chris.butler@touchstone.co.uk.

I løbet af uge 17, vil stillingen blive slået op på firmaets website, men hvis jobbet har interesse, så send en mail inden da.
Avatar billede jasman Nybegynder
23. april 2005 - 08:41 #1
Så hold dig dog til at poste i job/opgaver (Der har du endda dobbeltpostet) !!!

Jeg vil da opfordre en forumadmin til at slette dette indlæg.

Til alle andre:
Ja undskyld, jeg ved godt at man ikke kan generalisere, men jeg bryder mig ikke om head-huntere som træder over grænsen for at få noget provision.
Jeg har selv haft meget dårlige erfaringer med sådan nogle typer.
Avatar billede omello Nybegynder
23. april 2005 - 10:29 #2
Kære Jasman

Beklager dobbeltpostingen, men jeg var ikke klar over, hvor den hører hjemme, da jeg er ny på sitet.

I øvrigt er jeg ikke headhunter, men har blot via bekendt hørt om stillingsopslaget, der er meget interessant og tænkte det måske kunne være nyttigt for andre her.

Der er ingen provisioner og lignende indblandet her, så ingen grund til negativitet.
Avatar billede fcs Novice
25. april 2005 - 19:19 #3
Omello>> Den slags hører ikke hjemme her på eksperten og du bedes derfor lade være med dette.

FCS/Coadmin