Avatar billede chilip Nybegynder
22. april 2005 - 11:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Systemfil ikke egnet til at køre MS-DOS?

Hej.

Jeg har downloadet et program til brug på min iPAQ 6340. Når jeg vil køre setuppen fra min PC, får jeg beskeden at systemfilen ikke eer egnet til at køre MS-DOS og Microsoft windows programmer. Beskeden kommer fra 16-bit undersystemet.
Jeg har prøvet at klikke på egenskaber og vælge de forskellige kompabiliteter, men det hjælper heller ikke...

Hvad hulen gør jeg nu..??
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. april 2005 - 11:49 #1
Kør den direkte på din PDA istedet :-)
Avatar billede chilip Nybegynder
22. april 2005 - 11:51 #2
Altså kopiere den evt. til mit SD-ram kort, og køre den derfra..??
Avatar billede chilip Nybegynder
22. april 2005 - 11:52 #3
Sagen er bare at programmet skulle kunne køre på både PC og PocketPC.. A la´active Sync.
Avatar billede chilip Nybegynder
22. april 2005 - 12:22 #4
Nope... No can do...
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. april 2005 - 12:37 #5
Enten er den fil du har, lavet til ppc...eller til pc... hvis det er en server/klient løsning, må der være en anden udgave du kan hente.

Jep, du kan bare kopiere den over.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2005 - 16:23 #6
Prøv: Kopier filen autoexec.nt fra c:\windows\repair mappen til c:\windows\system32 mappen
Avatar billede chilip Nybegynder
22. april 2005 - 21:07 #7
vejmand.. LAv lige et svar, så kommer pointene og du ryger med i aftenbønne..
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. april 2005 - 23:04 #8
say what? drejede det her sig ikke om et problem på pda'en? im confused :) ellers ret godt skudt, at løse et applikationsproblem på den måde! :)
Avatar billede chilip Nybegynder
23. april 2005 - 11:41 #9
No shit... Problemet blev løst ved at kopiere autoexec.nt over i system32mappen. Programmet kører på min PDA nu. Det virkede ikke med at kopiere filen over på PDA-en, og kører den derfra.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
24. april 2005 - 14:50 #10
vejmand - hvordan kan det være at det hjalp? hvordan kan en PPC applikation gøre at man er nød til at lave en restore fra \repair mappen??
Avatar billede vejmand Juniormester
24. april 2005 - 22:20 #11
j_jorgensen >> Ved ikke hvorfor det virker, har bare set andetsteds at det virker ved omtalte fejl.

chilip >> Her kommer et svar, godt du fik det til at funke.  c",)