Avatar billede jrk Nybegynder
21. april 2005 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link til dokumenter på drev

Et spørgsmål om om det kan lade sige gøre:

Jeg har et intranet.

Fra intranettet vil jeg gerne have et direkte link til en underliggende mappe, med dennes undermapper og dokumenter...

Mappen skal så kunne vises på "ligesom på en ftp", altså alle dokumenter skal vises - i mapperne m.m.

Kan man linke til en intern mappe med indhold??

Dvs. så jeg ikke skal til at linke hvert enkelt dokument/mappe.

Er der nogen der har prøvet dette eller kan svare mig på om det kan lade sig gøre??

Håber på hurtigt svar :D
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2005 - 12:26 #1
Hvor ligger denne underliggende mappe henne? På en server? Eller på brugerens egen PC?
Avatar billede jrk Nybegynder
21. april 2005 - 12:40 #2
Den ligger på en server - hvor intranettet selvfølgelig også ligger
Avatar billede jrk Nybegynder
21. april 2005 - 12:43 #3
Jeg lukker sagen igen - har selv fundet ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2005 - 13:30 #4
Så husk at lægge et svar og acceptere det. Og tænke dig om en anden gang, inden du opretter et spm.
Avatar billede jrk Nybegynder
18. august 2011 - 09:45 #5
...