Avatar billede TheJoker Juniormester
15. april 2005 - 09:23 Der er 1 løsning

Nokia phone suite problem

Jeg har sendt denne mail til nokia:

Jeg bruger nokias phone editor version 4,6.

Mit problem er at når jeg køre min tlf over bluetooth så parre jeg den fint med min pc og jeg kan også bruge den med pc suite fint nok uden problemer.
Men med phone editor programmet kommer den op med en fejl meddelse der kommer enten med det samme eller efter brug af sms funktionen periodisk. Jeg kan måske nå og bruge det 1-3 gange før det går ned.

Fejlen den kommer med er følgende: The instruction at "0x09168cf8" referenced memory at "0x0134a000". The memory could not be "read".
Der efter kan jeg sige Ok eller cancel til at debugge programmet. Hvis jeg siger cancel kommer der en ny fejl op.
NPE4.6.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program. An error log has been created.

Den laver ikke nogen log. Hverken inde i eventloggen eller inde i programmappen. Så hvor lægger programmet den log hen?
Er dette noget der kan løses?

Jeg vil høre jer om der måske findes et program tilsvarende som kunne snakke med en tlf så man kunne skrive sms'er over puteren og den sender den fra tlf?
Avatar billede TheJoker Juniormester
14. juni 2005 - 10:41 #1
lukker