Avatar billede olzen Nybegynder
14. april 2005 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Philips DECT 2112 Duo ?

Hej alle,

Jeg har lige fået IP telefoni ved Telsome, og skal nu ud og have en ny telefon.. Jeg har kiggetpå overstående tråløs telefon: http://www.eu-computer.dk/shop/default.asp?ProductID=2819

Mit spørgsmål går nu på, jeg skal have to baser, som denne telefon har, men hvis jeg har sat basen til telefonstikket skal den anden base så også være sat til et telefonstik.. Det er fordi jeg ønsker en base og telefon på kontoret og den anden base og telefon i stuen.. men skal den i stuen også sættes til et telefonstik, eller skal den kun have strøm?

Håber der er nogen der kan afklare min tvivl..
Avatar billede ullum Praktikant
14. april 2005 - 21:30 #1
såen bare et gæt, kig godt på billedet så er de to baser forskellge, derfor tror jeg et tlf. stik den anden er bare en lader
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2005 - 22:11 #2
Jeg bakker ullum op. Den ene skal bruge et telefonstik og det ekstra håndsæt skal kun have strøm.
Avatar billede olzen Nybegynder
15. april 2005 - 09:31 #3
Oki.. Men i er ikke helt sikker.. Men jeg vil prøve og høre i butikken.. tak for hjælpen.. ullum, lig et svar.. så deler i point
Avatar billede boxer Nybegynder
15. april 2005 - 10:25 #4
Nej vi er nok kun 99,9% sikre :o)
Men selvfølgelig er der kun 1 base - ellers ville de ikke kunne sælge den så billigt. Basen er jo den dyreste del. Den anden skal jo kun lade op.
Med et håndsæt koster den 445,- og med 2 håndsæt 615,-
Samtlige telefoner jeg har set på med 2 håndsæt (incl. min egen) har kun 1 base.

Nu skriver du at du har fået IP telefoni - kan den du linker til bruges til IP telefoni?
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:37 #5
Kan spørgsmålet lukkes?