Avatar billede gunni Nybegynder
13. april 2005 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Refill af cannon 1865

jeg er ved at være lidt træt af at købe dyre originale blæk patroner da jeg egentligt bruger ret meget.

men er det godt at bruge refil? jeg vil ikke ricikere at ødelægge min printer og jeg vil ikke miste noget kvalitet, jeg printer også en del på cd'er med "trans print" teknologi..

Det jeg nok egentligt vil høre er om nogle har nogle erfaringer med selv at fylde, og måske iser nogle der bruger de samme patroner som mig, og om det kan andbefales...

De patroner min printer bruger er...
Bci6 m,y,c,bk
Bci3 ebk

Hvis det kan anbefales hvilken foretning kan i så andbefale ?
Avatar billede gunni Nybegynder
13. april 2005 - 21:04 #1
Er der virkelig ingen der har prøvet selv at fylde sin blæk-patroner ?
Avatar billede milter Ekspert
13. april 2005 - 21:13 #2
Hvor meget betaler du for dine patroner?
Avatar billede milter Ekspert
13. april 2005 - 21:53 #3
Med den printer ville det være synd at bruge refill. Jeg har prøvet med andre printere, og det var ikke nogen success, d.v.s kvaliteten var ikke den samme, og farverne er også falmet efter bare få år.

Hvis du køber dine patroner i en fotoforretning, kan jeg godt forstå, du synes, de er dyre, men BCI-6 patroner kan fås på nettet til ca. 62kr.
Avatar billede gunni Nybegynder
13. april 2005 - 22:13 #4
plejer at købe dem hos den lokale til 99 kr det er faktisk samme pris som på nettet hvis man kun køber 1-2 af gangen og man lige lægger fragten til...

Og jeg er da godt klar over at det er nogle af de biligere patroner. men med refil kan man stadig gøre det til 1/3 af prisen, og med en kæreste der er jura studerende bruger vi minst 1-2 sorte patroner om måneden

Og hvem vil ikke spare nogle penge hvis produktet er tilsvarende godt ?
Derfor søger jeg nogle med erfaring der kan hjælpe..

Det skal lige siges at jeg ikke Printer billeder og den slags som skal holde i mange år
Avatar billede milter Ekspert
13. april 2005 - 22:42 #5
Jeg har ingen erfaring med refill af BCI-6 patroner, så der kan jeg desværre ikke hjælpe.

Du skrev, at der ikke måtte være noget kvalitetstab, så jeg gik ud fra, det var til fotografier.