Avatar billede power_t Nybegynder
13. april 2005 - 10:22 Der er 10 kommentarer

Investor/samarbejdspartner søges

Jeg ejer og driver REJSELINKS (www.rejselinks.dk) + et par andre små rejsesites. REJSELINKS er dog det site der trækker mest trafik (40.000-80.000 sidevisninger pr. måned. Der er en pæn indtjening på reklamer via diverse affiliateprogrammer, samt Google Adwords.
Herudover tjenes lidt på kunder, der tilmelder deres link til sitet.

Jeg har ikke tiden til at drive sitet ordentligt.
Dels er der (synes jeg) brug for et nyt design, samt en ny datastruktur. Dels er der brug for nogle nye idéer/features og endeligt skal der laves nogle bedre rutiner for håndtering af kunder, da der her ligger et stort uudnyttet potentiale.

Jeg søger enten en, der vil investere i sitet (købe) eller en seriøs samarbejdspartner, der kan forestå grafisk + teknisk + en del administrativt arbejde med deling af overskud til følge.

Der er som nævnt en del andre småsites og domænenavne, der kan indgå i aftalen. Også nogle, der kan bruges til andre koncepter.

Jeg kan kontaktes på td(a)rejselinks.dk
Avatar billede sdf Nybegynder
13. april 2005 - 15:23 #1
Hej power_t
Hvad er en cirka indtjening på dit site?
Avatar billede power_t Nybegynder
14. april 2005 - 08:55 #2
Ganske OK i forhold til arbejdsindsatsen pt. (-;
Avatar billede goose Nybegynder
14. april 2005 - 16:28 #3
power_t >> jeg har sendt dig en mail i går, har du ikke fået den ?!?

/Goose
Avatar billede power_t Nybegynder
15. april 2005 - 09:24 #4
Jo, jeg har da også svaret. Har du ikke fået min mail?
Avatar billede goose Nybegynder
15. april 2005 - 09:30 #5
Nej, det har jeg ikke ?

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
18. april 2005 - 22:14 #6
Gider du prøve at sende din mail igen, jeg har nemlig ikke fået den ?

/Goose
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
23. april 2005 - 12:46 #7
power_t er du kommet nærmere en afklaring?
Avatar billede power_t Nybegynder
23. april 2005 - 15:30 #8
Nope.
Avatar billede goose Nybegynder
23. april 2005 - 15:48 #9
- og du har ikke overvejet at sende dit svar på mail til mig igen ?

/Goose
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. april 2005 - 09:00 #10
lyder utroligt interssant, jeg arbejder p.t med en portal der kommer op at køre omkring juli, derfor kunne dette være en spændende tilføjelse til det kommende site, send gerne en email på wil@majsefugl.dk og kom med lidt mere info, evt. et test login osv, så jeg lige kan se siden lidt an, og selvfølgelig en ca. pris

mvh

christian wilhelmsen