Avatar billede keldbroe Nybegynder
13. april 2005 - 09:39 Der er 2 kommentarer

ActiveSync og Outlook XP (2002)

Hejsa drenge (og piger)

Jeg har et stort problem på mit arbejde.
Vi har 3 medarbejdere, som har en PDA hver og Outlook XP (2002). Desuden har vi en Exchange 5.5 server.

Problemet er at de på samme tidspunkt (ca 2-3 uger siden) stoppede med at synkronisere med Outlook. Når man sætter PDA i cradlen - så connecter den kortvarigt (ActiveSync ikonet bliver grønt), så bliver ikonet gråt = ingen forbindelse, og så connecter den igen, hvorefter den skriver synkroniserings problem.

Jeg har Hard reset den ene = ingen løsning på problemet.
Jeg har prøvet med Active Sync 3.7.1
Jeg har prøvet med Active Sync 3.8

Ingen af de ting hjælper på problemet :(

De kører alle med Windows XP SP2 (det virkede også med SP2 inden fejlen kom). Jeg kan ikke se hvad fejlen kan komme fra, men måske en eller anden microsoft update. De (PC'erne) updaterer sig selv, hvis muligt.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. april 2005 - 12:18 #1
Her er en masse små tips til Active sync, men om løsningen på dit problem er på siden kan jeg ikke lige fastslå.
http://www.bevhoward.com/ASync.htm
Avatar billede keldbroe Nybegynder
15. april 2005 - 10:19 #2
Der var ikke en løsning :(