Avatar billede darkstar Nybegynder
11. april 2005 - 20:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bilstereo - MD og CD

Hej!

Jeg er ude efter et nyt headunit til min bil, og det skal være noget kvalitet.

Det jeg er mest ude efter, er et headunit der kan tage både CD og Minidisk.

Det skal max være på 1800 kr.

200 på højkant, jeg kan ikke selv finde et!
Avatar billede haverslev Novice
11. april 2005 - 21:14 #1
1800 kr. kan ikke overholdes  (nærmere 5000 kr, men så er det også tiptop)
Jeg har ikke set en enhed, hvor der både er MD og CD i.

1:f.eks denne: http://www.sony.dk/ShowProduct.do?site=odw_da_DK&category=ICA+MiniDisc+Tuners&product=MDX-F5800

Og dertil en cd-veksler, f.eks denne:
http://www.sony.dk/PageView.do?site=odw_da_DK&page=ProductSeriesHome&section=da_DK_Products&productcategory=%2FIn-Car%2FIn-Car+Audio%2FICA+MD+-+CD+Changer+%26+Packages
Avatar billede dr0zie Nybegynder
11. april 2005 - 21:22 #2
Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre at købe en enhed med begge til bilen
Avatar billede darkstar Nybegynder
12. april 2005 - 00:17 #3
haverslev, arh, det er 3200 for meget ;)

dr0zie, jeg ved, som haverselv selv siger, at man kan få dem med MD og så en CD box. du kan få dem brugt til ca 1500.

Jeg har droppet den ide lidt, så nu leder jeg efter en aktiv subwoofer, så jeg ikke behøver en forstærker for at få en subwoofer sat til. Dertil søger jeg et HU, gerne sony explod.
Avatar billede rynke10 Novice
12. april 2005 - 08:06 #4
Avatar billede darkstar Nybegynder
14. april 2005 - 19:44 #5
Det var jo et sted jeg kan købe dem..