Avatar billede jhede Nybegynder
11. april 2005 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Skrap til Illustrator

Hej,

Jeg skal lave en annonce i aften kl. 19.00, og er ikke
helt så skrap til Illustrator. Er der en som kender programmet
og kan hjælpe, der skal beskæres et logo, samt indsættes noget
tekst.
Har du Skype er det en klar fordel for kommunikationen. Det er også være muligt at overtage min skærm fra en browser.

Jeg glæder mig til en lille rundvisning i dette program.

Løses opgaven, er der muligvis et par biograf billetter udover
point.

Jesper
Avatar billede jhede Nybegynder
11. april 2005 - 08:58 #1
Det skal lige siges at i aften er d. 11/4 2005.....
Avatar billede miss-g Seniormester
11. april 2005 - 12:42 #2
Tror den skal klares over Eksperten - da du udlover point *S*
Avatar billede morgel Nybegynder
11. april 2005 - 13:29 #3
Måske også lidt fjollet at skrive "Løses opgaven, er der muligvis et par biografbilletter...", - hvorfor kun muligvis ???
Hvis det kun er muligvis, så vil jeg muligvis overveje opgaven...

Mvh
Avatar billede jhede Nybegynder
11. april 2005 - 14:31 #4
Oki, årsagen til "muligvis", er at opgaven skal løses tilfredsstillende for
at udløse bif. billetter. Og hvad er tilfredsstillende, det er at kunne
afsætte en time i aften kl. 19.00 for en som har nogenlunde kendskab til
Illustrator.
Avatar billede jhede Nybegynder
11. april 2005 - 18:59 #5
Ingen som er friske på at hjælpe ?
Avatar billede miss-g Seniormester
16. april 2005 - 19:29 #6
Vi har jo ikke fået noget konkret information, vi kan ikke se hvad det drejer sig om, så det er lidt svært at hjælpe.

(Det er sikkert også forsent nu) - så du kan jo bare lægge et svar, og nuppe pointene selv, så vi kan få lukket.
Avatar billede jhede Nybegynder
11. juli 2006 - 07:58 #7
OK, der er lukket
Avatar billede jhede Nybegynder
11. juli 2006 - 08:01 #8
ok