Avatar billede edbmongolen Nybegynder
11. april 2005 - 06:18 Der er 5 kommentarer

Password på websiden

Har lavet en webside i frontpage, har lavet et login område med private oplysninger til brugerne.
Problemet er at man kan få adgang til disse sider via Google.. hvordan skjuler man disse sider for søgemaskiner ???.
Avatar billede plazm Nybegynder
11. april 2005 - 07:24 #1
ved at bruge et serverside sprog, som PHP eller ASP
Avatar billede kalp Novice
11. april 2005 - 08:04 #2
via. en robot.txt fil... google på det
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
13. april 2005 - 07:01 #3
Hej kalp det var godt nok ikke mange oplysninger du kom med men jeg har fået klaret problemet tror jeg.
Avatar billede kalp Novice
13. april 2005 - 07:07 #4
Du kan bare spørge ind til det:) interesseret i et direkte link om det så siger du bare til:)
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 02:29 #5
?