Avatar billede ela Nybegynder
10. april 2005 - 12:28 Der er 1 løsning

MSN opdaterings problem

Jeg har i et stykke tid haft problemer med msn. Da MSN 7.0 var i beta prøvede jeg den men afinstallerede den pga. de mange bugs, derefter installerede jeg msn 6.2 igen. Siden dengang har jeg hver gang jeg har logget på fået beskeden

"En nyere version er tilgængelig. Du skal installere den nyere version, før du kan fortsætte. Vil du gøre det nu?"

Derefter får man valget mellem ja eller nej. Hvis jeg trykker nej går den ud af msn, hvis jeg trykker ja henter den en version og installerer den.

Jeg har selvfølgelig prøvet at installere den, men det samme sker når jeg har genstartet min computer. Jeg har prøvet at fjerne msn og downloade den nyeste version fra deres side, det hjælper heller ikke

Det spøjse er at MSN har udgivet MSN 7.0 final nu og jeg har installeret den men stadigt vil den "opdatere" til MSN 6.2 hvilket betyder at jeg bliver nødt til at trykke ja, hvis jeg gør det får jeg at vide der allerede er en nyere version af msn installeret. Så for at logge på msn bliver jeg nødt til at fjerne msn 7.0, derefter installere 6.2 og lade den opdatere 6.2 og hvis jeg så vil have 7.0 kan jeg jo installere den bagefter, men hvilket bøvl det er

så hvis en kunne hjælpe mig ville jeg blive meget glad
Avatar billede ela Nybegynder
19. maj 2006 - 00:52 #1
lukker