Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 13:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på internettet

Hej..

På min bærbar som har trådløskort i, kan jeg ikke oprettet forbindelse til internettet, men den kan sagtens oprette forbindelse til Routeren.. nogen som ca. ved hvad mit problem er, og hvad jeg skal gøre.. ? P.S jeg kan sagtens oprette forbindelse fra min stationære computer som har kabel tilsluttet..

Routeren: Linksys trådløs router
Kortet: Trendnet TEW-401pc
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:02 #1
Du er sikker på, at routeren er sat ordentligt op?
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:03 #2
hm..

nu er jeg ikk lige den største "freak" så..
hvor kan jeg lige se det henne ?
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:10 #3
Ved du hvordan du logger ind på din router?
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:14 #4
ja det tror jeg nok..

ska man ik skrive 192.168.1.1 i adresselinjen også ska jeg skrive pass og det også kommer jeg ind i nået med Linksys.. og her har jeg så ændret router passwordet.. og efter jeg gjorde det kunne jeg lige pludselig ikk komme på nettet mere..
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:17 #5
Det lyder underligt :S Det er ikke noget et password burde foråsage.. Men prøv at kigge lidt rundt omkring, og se om du skulle finde noget der ikke passer.. og når du prøver at slutte den bærbare til nettet, så prøv at gå ind i kontrolpanel> netværksforbindelser.. hvad står der ved LAN-forbindelse?
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:20 #6
hm.. dr står bare den er broforbundet.. men under understøttelse står dr ved allesammen ikke tilgænelig.. ?
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:22 #7
Broforbundet? hmm.. Er den sat op til selv at hente ip-adresse og DNS?
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:22 #8
det trådløse kort modtager næsten heller ingen pakker..
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:26 #9
ja netkortet med kabel er , og det trådløse kort er os..
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:27 #10
Det lyder ret underligt, så :\ Prøv at ringe til deres hotline..
Avatar billede zan4 Nybegynder
09. april 2005 - 14:28 #11
okay men tak for hjælpen :)
Avatar billede lassechr Nybegynder
09. april 2005 - 14:33 #12
Det var da så lidt ;)