Avatar billede safir Nybegynder
29. marts 2001 - 19:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

indstilling/tilpasning af browser

Efter at jeg har installeret icq på min pc kan jeg ikke se de sider jeg har liggende under foretrukne, når jeg er off-line. Kan heller ikke gå på nettet uden først at sende/modtage post og så sige at den ikke skal afbryde forbindelsen.
Hvordan kan jeg få den tilbage til normal tilstand igen?
En anden ting, når jeg hentet post ned og er på nettet så kommer der hvergang en side op vedr. icq - hvordan får jeg den væk igen? Den tror hvergang at jeg skal på icq.
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. marts 2001 - 20:08 #1
Svært at sige om ICQ har været inde og pille i dine post-indstillinger, det skulle den ikke gøre..
Men ellers, går ud fra det er Outlook E, gå ind i Tools/indstillinger/funktioner- eller hvad det hedder, og vælg options/indstillinger. Under general finder du punktet med hvis pc\'en ikke er connectet, hvad den så skal gøre, hvor du så bare vælger fx at den ikke skal connencte - så spørger den ikke til om den skal afbryde.
ICQ  starter op automatisk når du går på Nettet, det slår du fra i MSCONFIG (vælg kør og skriv msconfig)
Avatar billede prodic Mester
29. marts 2001 - 20:50 #2
Under dine indstillinger i ICQ, findes der en mulighed for at slå \"launch default browser at connect\"(eller noget i den stil) fra. Det skulle være til at finde, kan ikke gøre det mere specifikt lige pt.
Hvis du kun vil tjekke mail uden at ICQ starter op, kan det også slåes fra under indstillinger i ICQ.
Avatar billede safir Nybegynder
03. maj 2001 - 19:03 #3
Jeg har fundet ud af hvordan jeg fik mine indstillinger tilbage fra før jeg installerede icq. Det gjorde jeg under kontrolpanel og internetindstillinger - fanebladet forbindelser og så skulle der bare være et lille prik i midten af de 3 valgmuligheder. Det var faktisk det hele -en lille bagatel - som min internetudbyder hjalp mig med.
Men mht. at icq atarter selv starter op, så kan jeg ikke rigtig finde ud af at slå den fra. jeg kan ikke højreklikke på ikonet som man ellers kan med andre. Og dobb. klikker jeg starter det bare op - så det har jeg stadig ikke fundet af.
Avatar billede warpsnet Nybegynder
03. maj 2001 - 20:49 #4
Du kan slå ICQ fra i MSCONFIG som tidligere nævnt...