Avatar billede larsbie Nybegynder
07. april 2005 - 09:41 Der er 2 kommentarer

Sporadisk sne på skærm

Har lige købt en bærbar. Den kører fint, men der er sne på skærmen visse steder. Hvor og hvornår det er skifter og det er heller ikke over hele skærmen men for det meste i bestemte områder. Sneen flimrer så det er nok ikke selve skærmen der er i stykker?? Har leget med indstillingerne til skærmen/grafikkortet uden succes. Noget der kan hjælpe???

Skærmen er en 15,4" WSXGA og grafikkoretet er et ATI Radeon 9700 Pro med 256 mb RAM.
Avatar billede arnely Novice
07. april 2005 - 09:53 #1
Hvis det er en ny bærbar du har købt, så gå tilbage til forhandleren. Du er jo dækket ind af garantien.
Avatar billede larsbie Nybegynder
07. april 2005 - 10:39 #2
Jo jo, nu er den så købt over nettet og hvis det bare er et indstillingsproblem i softwaren er det nok lige lovligt meget at rende tilbage til forhandleren bare fordi man ikke kan finde ud af at indstille computeren ordentlig.
Men spørgsmålet er, om det er et softwareproblem eller den vitterligt skal sendes tilbage.