Avatar billede alligator Nybegynder
07. april 2005 - 08:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Max størrelse

Når jeg prøvet at rette i "field size" i mine tabeller siger den at max er 255. Er der ikke nogen måde hvorpå man kan gøre dette større?

Jeg har nemlig et felt hvor der gerne skal stå en del mere, gerne omkring de 600-700.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

/Alligator
Avatar billede babyworm Nybegynder
07. april 2005 - 08:44 #1
Jo det kan du godt.. Hvis du åbner din tabel i designvisning, kan du vælge mellem text og notat.. enten kan du vælge notat, ellers er der nederst en mulighed for at sætte hvor mange tegn man kan bruge
Avatar billede alligator Nybegynder
07. april 2005 - 09:25 #2
Jamen jeg takker mange gange, det var lige hvad jeg skulle bruge, smider du et svar ?

/Alligator
Avatar billede babyworm Nybegynder
07. april 2005 - 09:30 #3
Værsågod :P
Avatar billede mugs Novice
07. april 2005 - 10:00 #4
Et notatfelt rummer ca 65000 karakterer.