Avatar billede kanabba Nybegynder
06. april 2005 - 22:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hijack this log

Hej eksperter,

Er hårdt angrebet af et eller andet.... Kunne bruge lidt prof hjælp tak :o)

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:34:36, on 06-04-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
D:\WINDOWS\anvshell.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
D:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
D:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
D:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
D:\WINDOWS\explorer.exe
D:\WINDOWS\netrm.exe
D:\Documents and Settings\Kenn\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {D79FBB35-1ED2-7E71-9095-07A947687928} - D:\WINDOWS\apinu32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LiveNote] livenote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [netrm.exe] D:\WINDOWS\netrm.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [winck32.exe] D:\WINDOWS\system32\winck32.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [ntnd.exe] D:\WINDOWS\ntnd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: winupdate45634909[1].exe
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - D:\WINDOWS\System32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab30149.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://register3.valueactive.com/251/webolr/OCX/FlashAX.cab
O23 - Service: Remote Procedure Call (RPC) Helper ( 11Fßä#·ºÄÖ`I) - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\netbn.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ASUS Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 22:42 #1
ser på den
Avatar billede kanabba Nybegynder
06. april 2005 - 22:43 #2
Takker... :o)
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 22:46 #3
Download CWShredder (Vi skal bruge den senere)
http://www.mdegn.dk/download/CWShredder.exe

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart. Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelttjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = res://D:\WINDOWS\sokwa.dll/sp.html#49693
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: (no name) - {D79FBB35-1ED2-7E71-9095-07A947687928} - D:\WINDOWS\apinu32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [netrm.exe] D:\WINDOWS\netrm.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [winck32.exe] D:\WINDOWS\system32\winck32.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [ntnd.exe] D:\WINDOWS\ntnd.exe
O4 - Startup: winupdate45634909[1].exe
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://register3.valueactive.com/251/webolr/OCX/FlashAX.cab
O23 - Service: Remote Procedure Call (RPC) Helper ( 11Fßä#·ºÄÖ`I) - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\netbn.exe (file missing)

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet (Kig godt efter!!.. Det du ikke finder har hijackthis nok fjernet!)

Filerne

D:\WINDOWS\netrm.exe
D:\WINDOWS\apinu32.dll
D:\WINDOWS\system32\netbn.exe
D:\WINDOWS\system32\winck32.exe
D:\WINDOWS\sokwa.dll
D:\WINDOWS\ntnd.exe

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Kør CWShredder, afbryd din internetforbindelse fysisk (stikket ud), luk alle vinduer undtaget cwshredder
Klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

I windows tryk nu på
Start->Kør, skriv-> "regedit" og klik OK.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Genstart normalt og kopir en ny log herind så jeg kan se om vi fik ramt på det hele eller om noget er blevet overset:)
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 22:46 #4
Du skal blot ignorere dette

***********
I windows tryk nu på
Start->Kør, skriv-> "regedit" og klik OK.
***********
Avatar billede kanabba Nybegynder
06. april 2005 - 22:49 #5
Jeg går i gang, og vender tilbage....
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 00:33 #6
Hej Kalp,

Så lykkedes det at komme igennem... Den var godt nok lang tid om den diskoprydning! Det ser ud som om det virker :-) - Kunne dog ikke køre mwav.exe - fejlmelding: ikke win32 program??

Min nye log er her:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 00:31:24, on 07-04-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
D:\WINDOWS\anvshell.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
D:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
D:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
D:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
D:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\Documents and Settings\Kenn\Skrivebord\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LiveNote] livenote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: winupdate45634909[1].exe
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - D:\WINDOWS\System32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{5120ED42-C807-43D3-ABF6-58CF1B9C479E}: NameServer = 193.162.153.164 194.239.134.83
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{5120ED42-C807-43D3-ABF6-58CF1B9C479E}: NameServer = 193.162.153.164 194.239.134.83
O23 - Service: Remote Procedure Call (RPC) Helper ( 11Fßä#·ºÄÖ`I) - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\netbn.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ASUS Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 00:35 #7
Jeg kan selv se at denne ikke er fjernet - Den vil ikke væk:

O23 - Service: Remote Procedure Call (RPC) Helper ( 11Fßä#·ºÄÖ`I) - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\netbn.exe (file missing)
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 01:01 #8
Smutter i seng for nu... Vender tilbage i morgen. Tak for hjælpen indtil videre... Føles allerede som om jeg har fået en ny computer :-)
Avatar billede kalp Novice
07. april 2005 - 04:11 #9
Fix disse i fejlsikret tilstand

O4 - Startup: winupdate45634909[1].exe
O23 - Service: Remote Procedure Call (RPC) Helper ( 11Fßä#·ºÄÖ`I) - Unknown owner - D:\WINDOWS\system32\netbn.exe (file missing)

søg efter "winupdate45634909[1].exe" og slet den

tryk start->kør og skriv "regedit" tryk rediger->søg og skriv "netbn.exe" slet alt den finder

Åbn en stifinder og kopier:
c:\windows\repair\autoexec.nt
og
c:\windows\repair\config.nt
til
c:\windows\system32

nu virker mwav... så kør programmet.

genstart normalt og ny log
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. april 2005 - 08:31 #10
<kalp>: Psssst -> http://www.eksperten.dk/spm/606809 - you are the expert...
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 12:55 #11
Tak for svaret endnu engang... Vender tibage når jeg er hjemme fra arbejde i aften engang...
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 21:02 #12
Så kom jeg igennem lidt mere... Kan dog stadig ikke køre mwav??

Ny log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:00:18, on 07-04-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\WINDOWS\anvshell.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
D:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
D:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
D:\Documents and Settings\Kenn\Skrivebord\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Anvshell] anvshell.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LiveNote] livenote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] D:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] D:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] D:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Real.com - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - D:\WINDOWS\System32\Shdocvw.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - D:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - D:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ASUS Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede kalp Novice
07. april 2005 - 21:52 #13
loggen er dog ren nu.

Opdater dit virus program og lav en fuld scan af dit system istedet for med mwav.
Avatar billede kanabba Nybegynder
07. april 2005 - 21:57 #14
Tusinde tak for hjælpen... Vender evt. tilbage med en ny log fra arbejdsputeren i  morgen... ;o)
Avatar billede kalp Novice
07. april 2005 - 22:00 #15
:o)

og selv tak:))