Avatar billede brian@diku Nybegynder
29. marts 2001 - 18:11 Der er 3 kommentarer

Er du til SmartCard, Micro Contrller / embedded processors?

ville høre om jeg er den eneste software/hardware nørd her ? Er der nogen der er til diverse microcontrollers, smartcards osv ?!!!??

Jeg er ved at bakse et forum/site sammen, men det tjener jo intet formål, hvis der er ikke er andre aktive/intr ..
Avatar billede teknik Juniormester
29. marts 2001 - 20:54 #1
Jeg ville gerne arbejde mere med microcontrollers....pga. interesse for robotteknologi
Men jeg ved desværre ikke noget nævneværdigt om det.

Jeg ved dog en anelse om de der \"guldfarvede\", - Men de er jo ikke så moderne mere siden loven blev strammet op.  ;-))
Avatar billede brian@diku Nybegynder
29. marts 2001 - 22:08 #2
vi er en række gutter som gerne allrede snakkes på irc og i andre samenhæng, som gerne vil lave et expert-forum for MC og SC, så du er velkommen, alle niveauer bliver tilgodeset.

Vi er primært studereende fra datalogi og DTU, dertil kommer hobby elektronik dudes, og alm. hardware anarkister :) .. altså folk det blot er intr. i sikkerheds aspekterne i hardware a la GSM og danmønt og andre SC teknologier .. men personligt er det små hardware bokse der er min interesse .. roboter even ..
Avatar billede teknik Juniormester
01. april 2001 - 15:08 #3
Tak for tilbuddet....foreløbig vil jeg nu holde mig på \"sidelinien\" ;-)