Avatar billede banjokenned Nybegynder
05. april 2005 - 21:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Gæstebog eller anden form for feedback på site

Jeg bruger Frontpage (2003) og mangler en eller anden forma for interaktiv mulighed, for at brugeren kan give sin umiddelbare mening tilgenkende - eller en slags gæstebog med diverse muligheder ....

Håber nogen sidder med den gode ide - og gerne noget som er til at gå til..... med det samme (derfor de relativt) mange points

Banjoen - ham uden gæstebog
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 21:56 #1
Frontpage er ikke god til dette, du skal have fat i noget dynamik i form af enten ASP eller PHP. Dette betyder at dit webhotel skal understøtte dette (normalt enten ASP eller PHP)

Når du har skaffet understøttelse på dit web hotel, kan du downloade gratis løsninger til begge
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 21:58 #2
F.eks. www.cliche.dk sælger web hotel med fuld understøttelse for PHP for 20 kr om måneden og derer masser af andre hoteller der har det samme om du vælger det ene eller det andet betyder ikke det store, der findes løsninger til begge dele
Avatar billede banjokenned Nybegynder
05. april 2005 - 21:58 #3
Mit WebHotel skulle understøtte begge plus en lang række andre (front ext, etc.)
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 22:03 #4
Så er det bare at søge på google for gratis løsninger, se f.eks. hvad jeg har fundet ved at søge på "free php guestbook tagwall"

http://www.downloadfreetrial.com/scripts/php/guestbooks2.html
http://www.refdev.com/free_scripts/PHP/Guestbooks/more3.html
http://www.skriptarchiv.com/php/cat.php/kat/33

Prøv at skifte php ud med asp i søgningen. På samme måde finder du forum, blog og meget mere
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 22:04 #5
De fleste af løsningerne har vejledninger til hvordan de installeres og konfigureres og du kan også få hjælp til det her på E
Avatar billede banjokenned Nybegynder
05. april 2005 - 22:35 #6
Takker - vender tilbage i morgen (også med points...) - skal lige kigge det igennem..
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 22:50 #7
Du skal vide at der er rigtig mange løsninger, og at nogle af dem er mere integreret end andre. Det er klogt at vide hvad du går efter. En enkel gæstebog, eller en portal med forum, brugeroprettelse, gæstebog, blog og mere. Det har betydning for hvad du kaster dig over.
Avatar billede banjokenned Nybegynder
06. april 2005 - 15:34 #8
På Refdev.com fandt jeg Ware GB - dækker mit behov :o) Er der nogle gode danske sites med PHP, Java , ASP etc.... ?? Bare til en anden gang ??

takker for hjælpen !!!

banjoen